Rozwój platformy Dassault Systèmes

Dassalut Systemes

Platforma 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes ma już 10 000 użytkowników w Renault.

Dassault Systèmes ogłosiła, że liczba użytkowników jej platformy 3DEXPERIENCE przekroczyła dziesięć tysięcy w Grupie Renault. Globalny producent trzech milionów pojazdów rocznie docenił platformę za nowy, niezawodny proces rozwoju produktu, który Renault zastosowało we wszystkich swoich lokalizacjach i we wszystkich markach - Renault, Dacia i Renault Samsung Motors.

To przełomowy moment dla programu NewPDM grupy Renault opartego na platformie 3DEXPERIENCE. Program dąży do przekształcenia pionów inżynieryjnych grupy, tak aby działały globalnie i zespołowo oraz umożliwiły opracowywanie produktów na zasadzie "right the first time" - czyli "skutecznie przy pierwszej próbie". Aby to osiągnąć, Grupa Renault skorzystała z aplikacji projektowych i symulacyjnych stworzonych przez Dassault Systèmes we wszystkich swoich ośrodkach inżynieryjnych na całym świecie, dzięki czemu zespoły projektowe mogły w czasie rzeczywistym wspólnie pracować na jednej, zintegrowanej platformie począwszy od koncepcji produktu aż po produkcję. Aplikacje te stanowią obecnie filar rozwiązań przemysłowych stworzonych przez Dassault Systèmes i nazwanych "Target Zero Defect" ("cel: zero defektów”).

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

"Target Zero Defect" opiera się na platformie 3DEXPERIENCE. Rozwiązanie zapewnia skuteczne zaprojektowanie pojazdu za pierwszym razem dzięki zoptymalizowanym, kompleksowym procesom rozwojowym produktu. Jednoczesna i zespołowa praca nad produktem i procesami przyśpiesza oraz usprawnia walidację na wczesnych etapach oraz tworzenie innowacji, które urzeczywistniają nową generację transportu i mobilności dzięki łączności, pojazdom autonomicznym oraz zerowym emisjom.

- Grupa Renault wdrożyła platformę 3DEXPERIENCE i jest ona stosowana na całym świecie przez tysiące użytkowników i w wielu obszarach, takich jak proces produkcyjny, demonstrowanie skalowalności platformy oraz rozwiązania przemysłowe - powiedział Olivier Sappin, wiceprezes, Przemysł Mobilny i Transportowy, Dassault Systèmes. - Nowe technologie dla pojazdów wymagają procesów rozwoju o rosnącym poziomie skomplikowania. Platforma 3DEXPERIENCE pomaga globalnym producentom takim jak Grupa Renault zmniejszać ryzyko i koszty związane z tworzeniem nowych produktów.

Źródło: Dassalut Systemes

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę