Jak uniknąć kosztownych uszkodzeń bram przez wózki widłowe?

Uszkodzenia bram w miejscach przeładunku spowodowane przez wózki widłowe nie należą do rzadkości. Mogą one znacząco zakłócić przepływ towarów, a w skali roku powodować wysokie koszty napraw. Hörmann proponuje teraz rozwiązanie tego problemu, oferując dla ramp przeładunkowych Hörmann Forktruck Barrier (HFB).

Przy zamkniętej bramie z rampy przeładunkowej wystają w odpowiednich odstępach cztery masywne trzpienie stalowe o wysokości 195 mm. Trzpienie te wysuwane są hydraulicznie i stanowią skuteczną przeszkodę dla podnośników elektrycznych i wózków widłowych, pozwalającą uniknąć uszkodzenia bramy przez nieuważnych operatorów. Dzięki sprzężeniu ze sterowaniem trzpienie chowają się automatycznie po otwarciu bramy. Bariera HFB - dostępna jedynie w firmie Hörmann - zapewnia również skuteczną ochronę przed wypadnięciem wózków transportowych przez otwartą rampę, jeśli będzie wykorzystywana bez sprzężenia z bramą. Tym samym bariera HFB pozwala uniknąć - podobnie jak bariera najazdowa - wypadków z udziałem personelu.

Skuteczna przeszkoda: cztery stalowe trzpienie Hörmann Forktruck Barrier (HFB) uniemożliwiają zderzenia wózka widłowego z bramą, a tym samym pozwalają uniknąć kosztownych napraw. Masywne stalowe trzpienie sprzężone z bramą opuszczają się automatycznie po jej otwarciu.

www.hormann.pl

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę