Uczestnicy 6. edycji programu ambasadorskiego wybrani przez Grupę Azoty

Azoty: są uczestnicy 6. edycji programu ambasadorskiego Canva

Do udziału w najnowszej edycji programu „Ambasador Marki Grupa Azoty”, największe spółki Grupy Kapitałowej wybrały łącznie 6 ambasadorów, którzy będą reprezentować Grupę w środowisku akademickim. Do ich zadań należeć będzie m.in. informowanie o specyfice pracy w Grupie Azoty i ścieżkach rozwoju, w tym o możliwościach podnoszenia kompetencji. Działania ambasadorów służyć mają budowie pozytywnego wizerunku Grupy Azoty jako pracodawcy.Hasło tegorocznej edycji programu to „Grupa Azoty pracodawcą z wyboru”.

– Program „Ambasador Marki – Grupa Azoty” jest dobrą okazją dla środowiska akademickiego na poznanie specyfiki funkcjonowania jednej z kluczowych, europejskich grup kapitałowych branży nawozowo-chemicznej. Staramy się przyciągać najbardziej utalentowanych studentów i doktorantów, stąd uruchamiamy kolejne edycje tego programu. Doświadczenia z poprzednich edycji programu potwierdzają, że kontakt z Grupą Azoty już na etapie studiów często przesądza o tym, że absolwenci chcą związać swoją przyszłą  drogę zawodową z Grupą Azoty – mówi Tomasz Hinc, prezes Grupy Azoty SA.

Nowymi Ambasadorami Marki Grupy Azoty zostali: Karolina Kadela (UJ), Karolina Zawadzińska (Politechnika Krakowska) – wybrane przez Grupę Azoty SA Tarnów, Ewelina Konarska Michalczyk (Uniwersytet Szczeciński), Malwina Niedźwiedź (ZUT) – rekomendowani przez Grupę Azoty Police, Adam Gołębiewski (SGGW) – reprezentujący Grupę Azoty Puławy oraz Michał Naszkiewicz (Uniwersytet Opolski) – wybrany przez Grupę Azoty Kędzierzyn.

– Markę Grupa Azoty będę promować m.in. uświadamiając, jak ważny jest przemysł chemiczny i jak wiele czynników składa się na jego funkcjonowanie oraz jak wiele od niego zależy w naszym codziennym życiu – napisała w zgłoszeniu do programu Karolina Zawadzińska, Ambasador Marki Grupa Azoty Tarnów w roku akademickim 2022/2023.

Źródło: Grupa Azoty 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę