BPSC wprowadza Info-Kioski

BPSC wprowadza do swojej oferty oprogramowanie zapewniające dostęp do systemu Impuls EVO wszystkim pracownikom produkcyjnym. Osoby zatrudnione na produkcji będą mogły korzystać z Info-Kiosków, zyskując wgląd m.in. w aktualności firmowe, a także w informacje personalne, takie jak stan urlopu czy też rozliczenia z pracodawcą. Poprzez Info-Kioski pracownicy będą mogli także inicjować obieg dokumentów m.in. w modułach EAZ (Elektronicznej Akceptacji Zamówień) i EAD (Elektronicznej Akceptacji Dostaw).
Info-Kioski to rozwiązanie, dzięki któremu dostęp do portalu pracowniczego otrzymają te osoby, która nie mogły do tej pory korzystać z systemu Impuls EVO z poziomu urządzeń mobilnych, a więc laptopów, tabletów, etc. Oprogramowanie BPSC zaprojektowane zostało z myślą o interaktywnych punktach informacyjnych wyposażonych w ekran dotykowy o podstawowej odporności na kurz, brud i wilgoć, dzięki czemu mogą być wykorzystywane także w halach produkcyjnych.
Portal pracowniczy, dostępny z poziomu Info-Kiosków, gromadzi wszelkie firmowe aktualności
i ogólnozakładowe informacje, ale nie tylko.
- W zakładce „Ogłoszenia” mogą być także zamieszczone zlecenia zadań, skierowane do konkretnej osoby, wraz z określonym czasem ich planowanego rozpoczęcia i zakończenia. Dane te są później wykorzystywane w filtrze OD DO na portalu informacyjnym. W praktyce pracownik po zalogowaniu się do portalu otrzyma informację na temat przydzielonego mu zadania, otrzymując także możliwość uruchomienia podpiętych pod zadaniem załączników w formacie PDF lub JPG – tłumaczy Sławomir Kuźniak, Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji Internetowych w BPSC SA.
Istotną zaletą portalu Info-Kiosku jest możliwość zainicjowania przez pracowników obiegu dokumentów
w modułach EAU (Elektroniczna Akceptacja Urlopów), EAZ (Elektroniczna Akceptacja Zamówień) i EAD (Elektroniczna Akceptacja Dostaw). Portlet jest zaprojektowany w formie kafli z nazwami wniosków, możliwych do złożenia przez pracowników. Wystarczy kliknąć jeden przycisk, by przenieść się do odpowiedniej formatki, pozwalającej tworzyć nowy wniosek czy inny dokument.
Poprzez Info-Kioski pracownicy uzyskają także dostęp do informacji personalnych, pochodzących z tabel modułu KP, a więc przykładowo stanu urlopów, stanu rozliczeń firma-pracownik, pasków RMUA, czy też raportu RCP.
Oprogramowanie dedykowane Info-kioskom zostało wprowadzone do oferty BPSC w listopadzie br. Chorzowska spółka szacuje, że obecnie z rozwiązania tego korzysta już ok. 4000 końcowych użytkowników, pracujących
w środowisku Impuls EVO.
www.bpsc.com.pl