Dassault Systèmes i KUKA nawiązują partnerstwo

Dassault Systèmes i KUKA nawiązują partnerstwo Dassault Systèmes

Firmy Dassault Systèmes i KUKA oficjalnie ogłosiły, że nawiązują partnerstwo, aby zapewnić producentom większą wydajność w obszarze robotyki i automatyki.


Dassault Systèmes oficjalnie dołącza do cyfrowego ekosystemu mosaixx firmy KUKA, czyli globalnego dostawcy automatyki przemysłowej i robotyki. Ma to pozwolić klientom w łatwy sposób kupić i korzystać z platformy 3DEXPERIENCE. Dzięki tej współpracy firmy zyskają nowe możliwości. Należy do nich między innymi opracowywanie bardziej wydajnych i elastycznych rozwiązań oraz transformacja swojej działalności.

W 2024 roku grupa KUKA uruchomiła mosaixx – otwartą, chmurową platformę współpracy dla oprogramowania przemysłowego. Umożliwia ona inżynierom i integratorom systemów dostęp do szerokiej gamy rozwiązań wspierających cyfryzację i automatyzację hal oraz maszyn produkcyjnych,  przy wykorzystaniu ekosystemowego podejścia, działającego niezależnie od typu maszyn i producentów.

Osoba siedząca przed komputerem Dassault Systèmes

Platforma 3DEXPERIENCE i aplikacje od Dassault Systèmes są stosowane w branży urządzeń przemysłowych na całym świecie do projektowania, symulacji i inżynierii produktów, procesów, a także infrastruktury. Dzięki nim firmy mogą wirtualnie testować swoje rozwiązania na podstawie najbardziej aktualnych danych, zanim przejdą do ich fizycznej produkcji lub wdrożenia.

Partnerstwo zostało ogłoszone podczas wydarzenia 3DEXPERIENCE World organizowanego przez Dassault Systèmes w amerykańskim Houston, w stanie Texas. Konferencja ta jest dedykowana społeczności użytkowników SOLIDWORKS i platformy 3DEXPERIENCE.

Źródło: Dassault Systèmes

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

MM Magazyn Przemysłowy 3/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę