Forum Technovation 2018

Technovation Forum

Forum Dyrektorów Technicznych, Produkcji i R&D Technovation to dwudniowe spotkanie dyrektorów i menadżerów technicznych, ds. produkcji oraz rozwoju poświęcone tematyce innowacyjności.

Spotkanie, a nie konferencja, ponieważ poza inspirującymi prelekcjami, nie brakuje na nim sesji dyskusyjnych, networkingu i praktycznych case studies. A także wizyty studyjnej w siedzibie zaprzyjaźnionego partnera. Podczas najbliższej edycji, 6-7 marca 2019 we Wrocławiu, uczestnicy zwiedzą największą fabrykę autobusów Volvo w Europie, w której produkowane są m.in. pojazdy hybrydowe i hybrydowo-elektryczne.

Wśród wystąpień, aż trzy będą skoncentrowane na strategicznym spojrzeniu na R&D. Dwa pokażą doświadczenia konkretnych przypadków. Będziemy też rozmawiać o patentach, różnorodności w zespołach inżynierskich, sposobach na coraz trudniejszy rynek pracy, oraz o komunikacji z ludźmi skoncentrowanymi na technice.

Keynote speaker Technovation 2019 to David Knott, który przez ponad 30 lat był związany z produkcją silników lotniczych Rolls-Royce.

Wartość tego wydarzenia najlepiej oddają wypowiedzi uczestników poprzedniej edycji.

Dla mnie jest to miejsce, gdzie poprzez wymianę doświadczeń ładuję swoje „akumulatory” nowymi pomysłami i ideami, które pozwalają się rozwijać mojej osobie, jak również firmie − Tomasz Michalik, dyrektor techniczny, Standard Motor Products Polska.

Technovation to dobrze zainwestowany czas. Pozwala na różne spojrzenia na ten sam problem, który został już rozwiązany w innej branży − Arkadiusz Sobkowiak, dyrektor ds. badań i rozwoju, PESA.

Dawno nie uczestniczyłem w konferencji, gdzie było tylu inspirujących ludzi z tak różnych dziedzin techniki − Marek Zaleski, Industrialization Director, członek zarządu, Sonion Polska.

Czekam na kolejne Technovation od zakończenia ostatniego spotkania! To jest miejsce, gdzie ludzie R&D, praktycy i pasjonaci, dzielą się swoim doświadczeniem − Wojciech Klimek, Senior Director R&D, ADVA Optical Networking.

Źródło: www.technovationforum.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę