Grupa MTP wraca do gry

Od 6 czerwca będzie można organizować targi i kongresy – zapowiedział w środę rząd, przedstawiając IV etap odmrażania polskiej gospodarki. – To wiadomość, na którą czekaliśmy od dawna – komentuje Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP. – Jesteśmy w pełni przygotowani, by w nowych warunkach sanitarnych zaprosić na targi wystawców i gości.

20-21 czerwca na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się targ ogrodniczy, podczas którego każdy będzie mógł kupić sadzonki, nasiona, akcesoria ogrodnicze czy elementy wyposażenia ogrodu lub balkonu. Pojawią się też producenci lokalnej żywności ze swoimi produktami.

W kolejny weekend (27-28 czerwca) coś dla fanów motoryzacji – Poznańskie Spotkania Motoryzacyjne, podczas których zostaną pokazane motoryzacyjne nowości. Wkrótce też pierwszy spektakl na terenie targów zamierza także wystawić Teatr Muzyczny w Poznaniu. 

Mimo iż od marca nie odbywały się żadne targi ani konferencje, czas ten był dla Grupy MTP okresem wytężonej pracy. Także dla zespołu targów ITM Industry Europe, który uruchomił specjalną, bezpłatną platformę #INDUSTRYonline – miejsce łączące świat przemysłu. – Firmy przeniosły część aktywności do sieci z racji decyzji związanych z zamrożeniem pewnych obszarów działalności, dlatego też chcieliśmy zebrać je wszystkie w jednym miejscu i szeroko rozpromować. Pomagamy w ten sposób naszym partnerom i wystawcom w prowadzeniu biznesu w dość nietypowej sytuacji, w jakiej się teraz wszyscy znaleźliśmy – mówi Anna Lemańska-Kramer, dyrektor targów ITM Industry Europe. 

Ponadto Grupa MTP uruchomiła platformę internetową BuyPoland.pl i agencję interaktywną R360. Organizowała także konferencje on-line, pracowała nad nowymi formatami targów (np. targi polskich win i winnic WINO). Przygotowywała się też do organizacji zaplanowanych na jesień imprez, które odbędą się w nowym reżimie sanitarnym. Dzięki temu jest gotowa na wznowienie działalności targowej. 

Tak jak Grupa MTP była pierwszą firmą, która potrafiła wprowadzić sensowne rozwiązania w momencie zagrożenia, tak jest dziś pierwszą firmą, która wraca do gry – podkreśla Jacek Jaśkowiak, prezydent Poznania. – Pierwszą firmą, która pokazuje, jak można bezpiecznie funkcjonować i bezpiecznie organizować imprezy.

Od września rusza pełen program wydarzeń – deklaruje Tomasz Kobierski. – Byliśmy zmuszeni odwołać tylko jedną imprezę, Poznań Motor Show. Od września co tydzień będą się odbywać jakieś targ, czy to biznesowe, czy dla pasjonatów.

Kampania #WracamyDoGry

#WracamyDoGry to zainicjowana przez Grupę MTP kampania, do której dołączyły m.in. Miasto Poznań, Port Lotniczy Poznań-Ławica oraz zrzeszone w Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej podmioty. Inicjatorzy akcji chcą w ten sposób pokazać, że wznawiają działalność, są dobrze przygotowani na przyjęcie gości biznesowych i turystów, a oferta jest w pełni dostosowana do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. 

Źródło: Grupa MTP

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest tytułem branżowym typu business to business, w którym poruszana jest tematyka z różnych najważniejszych sektorów przemysłowych. Redakcja online MM Magazynu Przemysłowego  przygotowuje i publikuje na stronie artykuły techniczne, nowości produktowe oraz inne ciekawe informacje ze świata przemysłu i nie tylko.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę