Kaizen i Streamsoft – warsztaty dla firm produkcyjnych

Niedługo ruszają 10 jubileuszowe warsztaty „Informatyka w Produkcji” organizowane przez firmę Streamsoft. Warsztaty zorganizowane będą wspólnie z KAIZEN Institute – globalną organizacją doradzającą przedsiębiorstwom.

Warsztaty odbywać się będą pod hasłem: „Zmienność kameleona czy „zwinność” słonia? Jaka jest Twoja produkcja?” Będą miały typowo szkoleniową formę. Uczestnicy zobaczą jakie metody można zastosować do odchudzenia produkcji oraz jak to połączyć z systemem ERP. Zobaczą również jak informacje dostarczane przez system ERP przekładają się na konkretne usprawnienia w obszarze produkcji.

„Produkowanie według zasad Lean wymaga bezwzględnie informatyzacji procesu w celu zapewnienia pełnej informacji o zapasach, półproduktach i produkcji w toku. Służą do tego systemy klasy ERP i wspierające operacje produkcyjne systemy MES” – to cytat z czasopisma Kaizen z roku 2014. Praktycy z Instytutu Kaizen i firmy Streamsoft po raz pierwszy wspólnie pokażą, w jaki sposób szukać w systemie ERP informacji wspierających wdrożenie koncepcji szczupłej produkcji (Lean Manufacturing) oraz w jaki sposób metody szczupłej produkcji wykorzystują informacje dostarczane przez system do wykrywania zbędnych kosztów, źródeł marnotrawstwa zasobów i usprawniania przepływu materiałów i wyrobów. Konkretne studia przypadków, aby wiedzieć, jak zarządzać produkcją, reagować na zmiany i wybrać z ogromu możliwości – te metody i technologie, które wystarczą, aby skutecznie zarządzać produkcją i reagować na zmiany.

Terminy warszatów i miasta:

  • 17 marca 2015 r., Toruń,
  • 18 marca 2015 r., Warszawa,
  • 19 marca 2015 r., Leszno,
  • 24 marca 2015 r., Rzeszów,
  • 25 marca 2015 r., Gliwice,
  • 26 marca 2015 r., Wrocław.

 

www.streamsoft.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 1–2/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę