"Laury Innowacyjności" rozdane

 

26 listopada br. w Warszawskim Domu Technika NOT, podczas uroczystej Gali podsumowano czwartą edycję Konkursu FSNT-NOT „Laur Innowacyjności” im. Stanisława Staszica. Konkurs jest organizowany dla firm, które z powodzeniem wdrożyły najlepsze pomysły, rozwiązania i wynalazki, zapewniające im sukces gospodarczy.

„Laur Innowacyjności” Kapituła Konkursu przyznała 41 firmom, plus jedno wyróżnienie, w 14 kategoriach. Wśród nagrodzonych Złotymi Laurami Innowacyjności znaleźli się m.in.:

  • ProEnergetyka Sp. z o.o. za projekt: „ Innowacyjna technologia pionowych siłowni wiatrowych” (w kategorii "Budownictwo, konstrukcje, bezpieczeństwo i pożarnictwo"),
  • KGHM Polska Miedź S.A. za projekt wizyjnego systemu optymalizacji sterowania procesami mielenia MillVis (Energetyka, elektrotechnika),
  • Instytut Technologii Eksploatacji – Państwowy Instytut Badawczy w Radomiu za projekt urządzenia do badania zużycia erozyjnego 9 Informatyka, telekomunikacja, elektronika, automatyka),
  • Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach za kompozytowy materiał termoelektryczny na bazie związku CoSb3 z dodatkiem grafenu lub tlenku grafenu (Inżynieria materiałowa, nanotechnologie).

Laurami innowacyjności w kategorii "Mechanika, maszyny i urządzenia" zostały firmy:

  • STIGAL (brązowy laur za projekt głowicy Multi3D do cięcia i fazowania plazmą i tlenem oraz spawania),
  • Prima Power Central Europe Sp. z o.o. (srebro za projekt w pełni zautomatyzowanej linii do obróbki blachy - The System).

Złoty laur przypadł firmie Eckert AS Sp. z o.o. za Diament Fiber Laser z systemem Piercing Control System (PCS – System Kontroli Przebijania).

Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stronie www Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT.

 

www.enot.pl

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę