Ruszyła pierwsza w Polsce platforma do zakupu wyrobów hutniczych
Moris – wiodący krajowy dystrybutor wyrobów hutniczych, akcesoriów kolejowych, a także producent zgrzewnych szyn – uruchomił pierwszą w Polsce internetową platformę sprzedażową. Na platformie dostępnych jest niemal 4 tysiące artykułów dla klientów biznesowych, m.in. z branży stalowej i kolejowej.
Nowa platforma online, której operatorem jest firma Moris, usprawnia proces zakupu wyrobów hutniczych, szyn i akcesoriów kolejowych. Narzędzie umożliwia szybkie sprawdzenie dostępności danego produktu i jego ceny – zarówno jednostkowej, jak i hurtowej – oraz złożenia zamówienia, tak jak w tradycyjnym sklepie internetowym. Czas od sfinalizowania transakcji na stronie do przygotowania towaru do wysyłki bądź osobistego odbioru wynosi do 24h. Zamówienia dowożone są w dowolne miejsce na terenie całej Polski oraz kilku krajów Europy.
– Uruchomienie internetowej platformy zakupowej to kolejny krok w digitalizacji firmy i wykorzystanie potencjału naszego magazynu, który jest najnowocześniejszym tego typu obiektem w kraju i jednym z największych w Europie. Dzięki nowym technologiom możemy kompletować zamówienia kilkanaście razy szybciej. Naturalnym krokiem było więc dla nas wprowadzenie narzędzia usprawniającego proces zakupowy. Nie ma drugiego takiego rozwiązania na polskim rynku. Informacje zwrotne, jakie otrzymaliśmy od klientów, którzy już korzystali z platformy, utwierdzają nas w przekonaniu, że była to słuszna decyzja biznesowa – mówi Piotr Opoń, E-commerce & Digital Manager w Moris.
Obecnie na platformie dostępnych jest niemal 4 tysiące artykułów dla klientów biznesowych z branż stalowej i kolejowej. Za pośrednictwem tego rozwiązania mogą kupować przedsiębiorcy nie tylko z Polski, ale również z Czech i Słowacji, a niebawem z Litwy, Łotwy, Estonii i Węgier. Do tej pory każdy klient, który skorzystał ze sprzedaży online, kolejne zamówienia składa już tym kanałem.
– Największym plusem składania zamówienia online jest szybkość jego realizacji. Dotychczas, gdy klient chciał otrzymać wycenę i złożyć zamówienie, cały proces wymagał bezpośredniego kontaktu z działem handlowym. Na moris.eu podstawowe informacje o produkcie otrzymujemy od razu, a zlecenie wyceniane jest na bieżąco w zależności od wartości koszyka zakupowego. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany – prosty, funkcjonalny i szybki. To pierwsze tego typu rozwiązanie w naszej branży i jestem przekonany, że to krok w dobrym kierunku – podkreśla Piotr Opoń z Moris.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: Moris