Smart Warehouse 2025: Pierwsze spotkanie organizacyjne

Smart Warehouse 2025: Pierwsze spotkanie organizacyjne Grupa MTP

Na początku stycznia odbył się kick-off Smart Warehouse 2025 - największej w Polsce konferencji  technologicznej dla łańcucha dostaw. W spotkaniu uczestniczyli członkowie Rady Programowej,  Partnerzy oraz Organizator wydarzenia – Grupa MTP.  Pełna nazwa VI edycji konferencji  brzmi Smart Warehouse 4 Logistics & e-Commerce i odbędzie w dniach 4-5 czerwca 2025  na Międzynarodowych Targach Poznańskich. 

Podczas spotkania podsumowano dotychczasowe działania i bieżące trendy rynkowe związane z postępem technologicznym i digitalizacją. Tym samym Rada Programowa w składzie: Marta Cudziło, Tomasz Cyrek, Monika Duda-Tulejko, Izabela Kesselring, Joanna Kucharska, Wojtek Łapka, Ilona Miziewicz-Groszczyk, Artur Olejniczak, Piotr Sędziak i Tomasz Walenczak -  zatwierdziła nowy program  tegorocznej edycji odbywającej się pod hasłem: „Logistyka sercem e-commerce”. 

Partnerzy konferencji Smart Warehouse 2025

Partnerem Platynowym Konferencji Smart Warehouse 2025 jest firma Reflex Logistics, należąca do globalnej grupy Hardis. Firma Reflex jest dostawcą oprogramowania i usług WMS, których celem jest optymalizacja i organizacja sieci łańcucha dostaw oraz przepływów logistycznych. 

– Cieszymy się, że w tym roku możemy zaznaczyć szczególny udział Reflex Logistics Polska jako Główny Partner wydarzenia Smart Warehouse Conference. Wierzymy, że nasz wkład pomoże wynieść konferencję na jeszcze wyższy poziom, a nasi eksperci wzbogacą dyskusje solidną dawką merytorycznej wiedzy. Przed nami intensywne miesiące pełne spotkań i bliskiej współpracy z Partnerami, ale cel jest jeden: współtworzyć najlepsze i najgłośniejsze wydarzenie w branży – komentuje Jarosław Dąbrowski, Sales Director Reflex by Hardis Group.

W gronie Partnerów Złotych są firmy Element Logic, AutoStore i Gebhardt.  Element Logic - ekspert w zakresie wdrażania zrobotyzowanych projektów w technologii AutoStore. System ten zapewnia optymalne wykorzystanie powierzchni magazynowej i zwiększa czterokrotnie jej pojemność, w porównaniu z tradycyjnymi regałami. Gebhardt to integrator automatyki magazynowej, który oferuje kompleksowe  rozwiązania intralogistyczne dla optymalizacji procesów. 

Partnerem Srebrnym tegorocznej edycji konferencji jest Grupa Raben posiadająca oddziały w 15 krajach Europy. Raben to europejski lider 3PL (z ang. Third Part Logistics) w zakresie fulfillment dla ecommerce, transportu czy logistyki kontraktowej. 

Członkowie Rady Programowej reprezentują następujące firmy i instytucje: Wyższa Szkoła Logistyki, Orbico Supply Chain, PIT - Łukasiewicz, Fiege, Migros Online, Manpower Group, VTex, Grupa MTP.

Biznesowym partnerem medialnym wydarzenia jest FORBES i serwis wiadomoscihandlowe.pl .

Realizujemy strategię rozwoju konferencji opartą na partnerstwie i współpracy. Wspólnie kształtujemy przyszłość logistyki, której  serce  bije w Poznaniu – mówi Joanna Kucharska, Dyrektor Grupy Produktów z Grupy MTP. 

Noworoczne spotkanie związane było z przygotowaniami do konferencji oraz przedstawiono nowe pomysły, które wzbogacą program wydarzenia. Uczestnicy wspólnie omówili szczegółowy zakres tematyczny oraz poszczególne panele dyskusyjne. 

Smart Warehouse 4 Logistics & e-Commerce  to obowiązkowe wydarzenie w kalendarzu dla firm poszukujących przewagi konkurencyjnej, w dobie dynamicznie rozwijającego się handlu internetowego.

Źródło: Grupa MTP

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 1–2/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę