Targi INNOFORM online – podsumowanie

Targi INNOFORM online – podsumowanie Bydgoski Klaster Przemysłowy

Tegoroczne Wydarzenie Przemysłu Narzędziowo-Przetwórczego INNOFORM® dobiegło końca. Gospodarze wydarzenia – Bydgoski Klaster Przemysłowy oraz Targi w Krakowie zadbali, aby w dniach 20-22 kwietnia, każdy uczestnik mógł zapoznać się z najnowszymi trendami i doniesieniami ze świata, nawiązać cenne kontakty i poznać nowości technologiczne dostępne na rynku.

Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem, w ciągu trzech dni wzięło w nim udział ponad 600 osób. Wśród uczestników nie zabrakło przedstawicieli branży z zagranicy, m.in. z Niemiec, Turcji, Rumunii, Słowacji, czy Chin.

Pierwszego dnia odbyła się konferencja „ECO-DESIGN i Covid 19 – wyzwania i możliwości rozwoju branży narzędziowo-przetwórczej”. Podczas pierwszego panelu zaproszeni goście przybliżyli uczestnikom sytuację firm w czasie pandemii, napotykane przez przedsiębiorców trudności oraz możliwe ścieżki rozwoju. Poruszona została też kwestia roli branży narzędziowej w rozwoju gospodarczym regionu oraz całego kraju.

panel podczas targów Innoform

Tematem przewodnim drugiego panelu było stosowanie zasady ECO-DESIGN w branży narzędziowo-przetwórczej. Odbyła się dyskusja o zmianach w ustawodawstwie Unii Europejskiej związanych z gospodarką obiegu zamkniętego.

Drugiego dnia odbyła się branżowa e-giełda kooperacyjna. Podczas indywidualnych spotkań biznesowych uczestnicy mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń. Na giełdę zarejestrowało się ponad 120 uczestników, zorganizowano 79 spotkań bilateralnych, w tym 69 spotkań o charakterze międzynarodowym.

Ważną częścią targów były również prezentacje wystawców, którzy przedstawili najnowsze technologie i produkty dla branży formierskiej. Organizatorzy zadbali, aby każdy zainteresowany mógł się z nimi zapoznać dzięki specjalnie w tym celu uruchomionej e-platformie.

Źródło: Bydgoski Klaster Przemysłowy

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę