Targi ITM z nową nazwą i zmienionym logo

Targi Poznańskie

Rozpoczynające się dziś targi ITM w Poznaniu chcą aspirować już nie tylko do miana największych i najważniejszych targów przemysłowych w Polsce czy nawet w Europie Środkowo-Wschodniej, ale wraz z globalizacją przemysłu chcą jeszcze bardziej rozszerzyć swoją działalność. Dlatego też zmieniona została nazwa oraz szata graficzna targów.

Industry Europe – to nowe przesłanie targów ITM. Będąc w centrum nowych, światowych trendów tego sektora targi zmieniają się też wizerunkowo – stąd nowe logo i identyfikacja wizualna ITM. Rebranding często bywa rewolucją. Nowa identyfikacja wizualna powinna umocnić pozycję targów ITM jako największych i najbardziej prestiżowych targów przemysłowych oraz pozwoli zachować świeżość w dynamicznie zmieniającym się rynku. Ponadto, bazując na idei, że cały świat jest w naszym zasięgu, targi działają zgodnie z zasadami strategii przyszłości – planując sukcesywne rozwijanie wydarzenia o nową tematykę i nowych wystawców, z naciskiem na firmy zagraniczne.

Targi ITM z nową nazwą i zmienionym logo zdjęcie w treści artykułu

Podczas tegorocznej edycji targów ITM w Poznaniu pojawi się blisko 1000 wystawców z 30 krajów. Powierzchnia bloku targów ITM to ponad 25.000 m².

Ubiegły rok pokazał, że świadomość polskich przedsiębiorców dotycząca konieczności zmian powoli rośnie. Coraz większe zainteresowanie zyskuje nad Wisłą robotyzacja i automatyzacja, która globalnie stanowi jeden z najbardziej rozwojowych czynników wdrożenia koncepcji Przemysłu 4.0. A targi ITM to prezentacja dobrych praktyk i pionierskich rozwiązań na rodzimym rynku – podkreśla Joanna Kucharska, dyrektor ITM Industry Europe. – Organizując blok targów ITM zwracamy uwagę na te nowoczesne, światowe, konieczne do wdrożenia trendy. Stawiamy na holistyczne ujęcie przemysłu, dlatego wspólnie z ITM organizowane są targi: Modernlog – Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu, targi 3D Solutions – Targi Druku i Skanu 3D, Subcontracting – Targi Kooperacji Przemysłowej oraz Salon Bezpieczeństwo Pracy w Przemyśle.

Targi to nie tylko coraz efektowniej zaaranżowane stoiska, ale też konferencje, debaty, spotkania z ekspertami i szkolenia. Czterodniowy program tegorocznej edycji ITM 2019 został wyjątkowo szczelnie wypełniony.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę