Targi Subcontracting – nowy wymiar spotkań biznesowych

Targi Subcontracting – nowy wymiar spotkań biznesowych MTP

Żyjemy w czasach, w których proces tworzenia wzajemnej sieci kontaktów biznesowych jest jednym z najważniejszych czynników warunkujących zawodowy sukces. Czy udział w Targach Kooperacji Przemysłowej Subcontracting może rzeczywiście przynieść przedsiębiorcom wymierne korzyści?

– Wierzymy w potęgę spotkań, dlatego organizujemy stacjonarne targi, które umożliwiają bezpośredni kontakt z wystawcami i rozmowy na żywo. Subcontracting Meetings to jednak zupełnie nowy wymiar spotkań biznesowych - dzięki rejestracji na internetowej platformie zarówno wystawcy, jak i zwiedzający zyskują dostęp do dobrze skatalogowanej bazy przedsiębiorców oraz podwykonawców – podkreśla Barbara Kamińska, koordynator Spotkań Kooperacyjnych Subcontracting Meetings.

Dwudniowa międzynarodowa giełda kooperacyjna Subcontracting Meetings jest kluczowym elementem targów Subcontracting. Ta wyjątkowa i wygodna formuła, skierowana do przedstawicieli firm i innych podmiotów działających w szeroko pojętej branży przemysłowej, pozwala na budowanie trwałych relacji biznesowych między oferentami usług podwykonawczych oraz potencjalnymi zleceniodawcami.  To rzadka okazja do zdobycia wartościowych kontaktów biznesowych oraz poszerzenia swojej bazy podwykonawców. Do planowania Subcontracting Meetings służy specjalna platforma internetowa, na której można zapoznać się z dostępnymi ofertami, a następnie ustalić szczegóły stacjonarnego 30-minutowego spotkania. Subcontracting Meetings odbywają się w specjalnie przygotowanej w tym celu strefie w ramach ekspozycji targowej od 31.05 do 1.06.2023 r.  Współorganizatorem  Subcontracting Meetings jest Poznański Park Naukowo Technologiczny, ośrodek sieci EEN.

Korzyści wynikajace z udziału w giełdzie kooperacyjnej

  • Nawiązanie kontaktów biznesowych - spotkania kooperacyjne Subcontracting Meetings pozwalają przedsiębiorcom na nawiązanie kontaktów z innymi przedsiębiorcami, którzy mogą stać się ich długofalowymi partnerami biznesowymi;
  • Wymiana doświadczeń - dzięki Subcontracting Meetings przedsiębiorcy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami, które pozwolą na uniknięcie błędów oraz nauczenie się nowych rozwiązań i technik;
  • Wzrost innowacyjności - spotkania kooperacyjne Subcontracting Meetings pozwalają na wymianę pomysłów i przemyśleń, co prowadzi do tworzenia innowacyjnych rozwiązań;
  • Poznanie rynku - przedsiębiorcy na spotkaniach kooperacyjnych Subcontracting Meetings mogą poznać sytuację na rynku oraz wymieniać się informacjami na temat trendów i potrzeb;
  • Wspólne rozwiązywanie problemów - Subcontracting Meetings pozwalają na omówienie problemów, przed jakimi stoją przedsiębiorcy, i na znalezienie rozwiązań, które pozwolą na poprawę sytuacji;
  • Współpraca międzynarodowa - spotkania kooperacyjne umożliwiają przedsiębiorcom poznanie nowych rynków oraz nawiązanie kontaktów z firmami z zagranicy;
  • Wzrost konkurencyjności - nowe kontakty wypracowane podczas Subcontracting Meetings mogą skutkować większą ilością zleceń, a co za tym idzie – lepszą rozpoznawalnością i dużo bardziej atrakcyjnymi warunkami zakupów i sprzedaży.

Wszystkie te korzyści sprawiają, że zarówno targi Subcontracting, jak i spotkania kooperacyjne Subcontracting Meetings są niezbędnym narzędziem w rozwoju przedsiębiorstw, w budowaniu silnych relacji biznesowych oraz zdobywaniu nowych rynków.

Platforma Subcontracting – ja to kupuję!

 Subcontracting 2023 to nie tylko spotkania handlowe. Dzięki współpracy z partnerami merytorycznymi tworzymy wartościowy blok prezentacji i debat, na które zapraszamy uczestników targów. Będziemy mówić między innymi o sposobach łagodzenia skutków przerwania łańcucha dostaw, nowoczesnych metodach zarządzania stanami magazynowymi, doświadczeniach we współpracy na linii zleceniodawca-podwykonawca,  zarządzaniu źródłami dostaw czy procesów zakupowych. Poszerzamy tym samym w tym roku znacząco ofertę programową dla zwiedzających zajmujących się w swoich firmach zakupami – zachęca dyrektor targów Subcontracting, Robert Męcina.

Subcontracting – ja to kupuję! - to platforma wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk dla profesjonalistów zarządzania łańcuchami dostaw, służąca dyskusji o sprawdzonych strategiach i wyzwaniach dnia codziennego zarządzających łańcuchem dostaw oraz omówieniu kluczowych umiejętności i zasobów wymaganych do napędzania wzrostu biznesu. W bloku programowym Targów poruszone zostaną m.in. tematy: 

  • "Subcontracting w ciekawych czasach. In God we trust, all others must bring data” - Aleksander Okraska, MPM Productivity Management
  • „Gdy brakuje tego, co potrzebne i za dużo tego, co zbędne. Nowa metoda zarzadzania zapasami - Demand Driven Materials Requirement Planning” - Tomasz Sokołowski, MPM Productivity Management
  • "Zerwane łańcuchy dostaw – czarny łabędź czy zakłócenia do przewidzenia?” - Zbigniew Sobkiewicz, MPM Productivity Management
  • „Funkcja zakupowa jako inicjator bądź aktywator innowacyjności przedsiębiorstwa." - Diana Najtkowska-Sapryk, ProcureMe
  • "Co robić i czego nie robić, aby zredukować koszty złej jakości, a jednocześnie zyskiwać nowych klientów" - Maciej Kosiński, Quality Concept
  • "Współpraca z monopolistycznym partnerem" – Jacek Jarmuszczak, Łukasz Jędraszkiewicz, Okiem Kupca
  • „Nowoczesne formy prawne kontraktacji przemysłowej” - dr Tomasz Lewandowski, SMM Legal
  • "Innowacyjne podejście do negocjacji kontraktacyjnych w firmach przemysłowych" - Andrzej Kulbiński oraz Beata Gałuszka, Roebiz
  • "Cyfryzacja, Internacjonalizacja - Impulsy Rozwoju Przemysłu Wytwórczego" - Klaster Obróbki Metali - Krajowy Klaster Kluczowy
  • „Wyzwania konstruktorów w aspekcie zmian technologii branży metalowej” - Marek Karabowicz, Neotech
  • „Cyfrowy bliźniak w procesie budowania aplikacji zrobotyzowanych” - Błażej Wojtyła, Solidexpert
  • „Wzrost produktywności poprzez automatyzację i robotyzację procesów” - Marek Szkiłądź, Marcin Halicki, Jazon

Targi Kooperacji Przemysłowej Subcontracting odbędą się w dniach 30.05-2.06.2023 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. W tym samym czasie będzie można zwiedzić ekspozycję: ITM Industry Europe, Targów Logistyki, Magazynowania i Transportu Modernlog oraz Salonu Bezpieczeństwa Pracy w Przemyśle.

Źródło: MTP

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 5-6/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę