Zakończyły się targi Poleko i Komtechnika w Poznaniu

Poleko
Reklama
Reklama
Mocno technologicznie i ekologicznie prezentowały się w tym roku targi Poleko i Komtechnika, które zakończyły się w czwartek w Poznaniu. Na ekspozycji można było obejrzeć ofertę ponad 600 wystawców i firm reprezentowanych z Polski oraz zagranicy. Oferta targów i wydarzenia czterech dni targowych przyciągnęły do Poznania gości nie tylko z Polski, ale też m.in. z Niemiec, Litwy, Ukrainy i Białorusi. Wielu wystawców sprzedało maszyny, co potwierdza fakt, że na targach robi się biznes.

Wśród kilkudziesięciu prezentowanych na targach tegorocznych nowości znalazły się produkty nagrodzone Złotym Medalem MTP - kogenerator DASCH firmy Izolacje, Eco-Palnik na pellet wersja Uni-Max firmy Skiepko oraz dwa produkty firmy Kärcher: system czyszczenia paneli słonecznych iSolar oraz komunalny nośnik narzędzi MIC 34.
Już drugi rok z rzędu, dużym zainteresowaniem cieszyło się Miasteczko Ekologiczne, w ramach którego wystawcy oferowali szeroką gamę ekologicznych rozwiązań dla miast i osiedli. Partnerem strategicznym Miasteczka był Główny Inspektorat Ochrony Środowiska.

Reklama

Tegoroczne targi obfitowały również w wydarzenia dedykowane specjalistom - odbyło się ponad 50 różnych konferencji, warsztatów i szkoleń. Sale pełne były słuchaczy - do Poznania zjechało kilka tysięcy profesjonalistów spragnionych najnowszej wiedzy. Jednym z najważniejszych wydarzeń na Poleko była konferencja z udziałem Ministra Środowiska pt. „Ekologia w jedności z ekonomią". Debata ta zainaugurowała 25. edycję targów i jednocześnie rozpoczęła cykl corocznych konferencji, które będą się odbywać na Poleko.

Reklama

Targi zaszczycili swoją obecnością, oprócz Ministra Marcina Korolca, także inni znamienici goście, m.in.: Grażyna Henclewska - podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki oraz Roman Jaworski - Zastępca Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.

Reklama

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama