Zmiany w asortymencie czyściw przemysłowych Tork

tork
Reklama
Reklama

1 czerwca 2013 r. czyściwa marki Tork zyskały zupełnie nową odsłonę: zmieniła się struktura oferty, nazwy produktów i wygląd opakowań. Celem zmian jest ułatwienie klientom wyboru odpowiedniego czyściwa.

Produkty do każdego zadania
Aby ułatwić orientację w szerokiej ofercie czyściw, produkty podzielono na trzy główne grupy według zastosowania: Wycieranie (np. wycieranie metalowych części pokrytych olejem lub wodą), Czyszczenie (usuwanie zabrudzeń z powierzchni roboczych, maszyn i narzędzi) i Polerowanie (zabezpieczanie i nabłyszczanie powierzchni po wcześniejszym usunięciu smarów, zabrudzeń, odcisków palców).

Każde z czyściw Tork jest od teraz przyporządkowane do którejś z tych trzech kategorii. Np. jeśli w miejscu pracy często wyciera się rozlaną wodę lub olej, odpowiednie do tego celu czyściwo można znaleźć w kategorii Wycieranie. Kategorie można rozpoznać po kolorowych oznaczeniach na opakowaniach: Wycieranie - kolor niebieski, Czyszczenie - zielony, Polerowanie - szary.

Reklama

Rozpoznawanie cech produktów po nazwie
Jeśli dane czyściwo jest przeznaczone np. do stosowania w przemyśle, informacja ta będzie zawarta w jego nazwie (np. Tork Industrial Cleaning Cloth). Podobnie jest w przypadku, gdy cechą charakterystyczną czyściwa jest to, że nie zostawia ono włókien po użyciu - ta informacja również będzie uwzględniona w nazwie.

Informacje o zastosowaniu i zaletach czyściwa widoczne już na opakowaniu

Aby ułatwić wybór użytkownikowi - niezależnie od jego pochodzenia lub języka - istotne cechy produktu zostały oznaczone na opakowaniach uniwersalnymi symbolami. Na każdym opakowaniu znajduje się też uproszczony obrazek produktu i odpowiadających mu materiałów eksploatacyjnych (np. dozownik i ręczniki). Ten prosty schemat ułatwi pracę np. osobom uzupełniającym dozowniki, które będą mieć pewność, że umieszczają odpowiednie ręczniki we właściwym dozowniku.

Powiązane firmy

Reklama

Potrzeby klientów jako napęd do rozwoju
Zanim wprowadzono powyższe zmiany, Tork przeprowadził wywiady na temat potrzeb klientów. W ankietach wskazano na konieczność uproszczenia oferty, zmiany nazw na bardziej zrozumiałe oraz zmiany wyglądu opakowań tak, aby można było łatwo odczytać najważniejsze informacje o produkcie. Znalezienie odpowiedniego produktu było skomplikowane z powodu braku widocznej informacji o cechach czyściwa. Badanie pokazało, że użytkownicy miewają też wątpliwości, które czyściwa pasują do danego dozownika. Zasugerowano zatem, aby nazwy produktów określały zadania, do jakich są one przeznaczone, a najważniejsze informacje można było odnaleźć już na opakowaniu.

Wszystkie informacje o zmianach można znaleźć na stronie www.tork.pl.

Reklama

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest tytułem branżowym typu business to business, w którym poruszana jest tematyka z różnych najważniejszych sektorów przemysłowych. Redakcja online MM Magazynu Przemysłowego  przygotowuje i publikuje na stronie artykuły techniczne, nowości produktowe oraz inne ciekawe informacje ze świata przemysłu i nie tylko.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama