Dobry początek roku w DMG MORI

Firma DMG MORI w trakcie tegorocznej Wystawy Firmowej w Pfronten zanotowała rekord odwiedzających: w ciągu pięciu dni imprezę odwiedziło 8800 osób. A w ciągu ubiegłego roku sprzedano prawie 700 maszyn.

Wystawa odbyła się po ogłoszeniu oferty przejęcia niemieckiego DMG MORI przez japońskie DMG Mori Seiki, co oczywiście dostarczyło tematu do dyskusji. „W ten sposób pokazujemy, że już nie będzie podziału na dwie firmy” – tłumaczył na konferencji prasowej Rüdiger Kapitza, prezes DMG Mori Seiki AG. Był przekonany, że połączone siły zwiększą szanse na wzrost. Dr Masahiko Mori, CEO w DMG Mori Seiki, przekonywał: „Jesteśmy zdeterminowani, aby zapewnić spółce długofalowy rozwój.”

Cztery światowe premiery
Wystawa Deckel Maho ma długoletnią tradycję i odbywała się w tym roku już po raz dwudziesty. Prawie 9 tys. zwiedzających miało okazję oglądać na powierzchni 5800 m2 76 maszyn, a cztery z nich przedstawiono jako światowe premiery. Były to: centrum obróbcze CTX beta 1250 TC z nowym wrzecionem do kompletnej obróbki, dwie maszyny z czwartej generacji serii DuoBLOCK, czyli DMU 100 P i DMC 125 FD oraz DMC 270 U do obróbki 5-osiowej.

Wyznaczony przez Masahiko Mori cel na rok 2014, czyli 700 sprzedanych maszyn, został prawie w całości wypełniony. Przedstawione wyniki finansowe wykazały wpływy w wysokości 177,1 mln euro i 668 sprzedanych produktów opatrzonych logo DMG MORI. Rok wcześniej uzyskano 167,6 mln euro. Największa sprzedaż miała miejsce w USA (11,7 mln euro), Chinach (10,4 mln euro) i Japonii (4,9 mln euro).

Powiązane firmy

DMG MORI Polska Sp. z o.o.

www.dmg.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 10/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę