Firma narzędziowa EKPO wsparła bieg charytatywny

31 października br. wyruszyła wyjątkowa „biegowa” podróż rzeszowianina Pawła Hanulaka, który postawił sobie za cel przebiec dystans z Rzeszowa do Gdańska, czyli łącznie ponad 600 kilometrów. Jedną z firm, które wsparły tę inicjatywę, jest rzeszowska firma narzędziowa EKPO. W ramach podjętej współpracy firma promować będzie sklep internetowy – Narzędziowy24, którego jest operatorem.
Cała podróż zaplanowana została na 8 dni i odbywała się etapami:
- 31.10.2019 – etap 1: Rzeszów 1– Sandomierz (przez Trzebownisko, Kolbuszową, Nową Dębę oraz Tarnobrzeg); ok. 85 km
- 1.11.2019 – etap 2: Sandomierz – Radom (przez Ożarów, Sienno oraz Skaryszew); ok. 100 km
- 2.11.2019 – etap 3: Radom – Warszawa; ok. 100 km
- 3.11.2019 – etap 4: Warszawa – Płońsk; ok. 80 km
- 4.11.2019 – etap 5: Płońsk – Okalewko; ok. 85 km
- 5.11.2019 – etap 6: Okalewko – Grudziądz; ok. 80 km
- 6.11.2019 – etap 7: Grudziądz – Pelplin; ok. 62 km
- 7.11.2019 – etap 8: Pelplin – Gdańsk plaża; ok. 60 km (meta)
Inicjatywa ma również swoją charytatywną stronę, gdyż połączona jest ze zbiórką dla Stowarzyszenia na rzecz Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi „Bruno” w Rzeszowie, które od prawie 10 lat pomaga dzieciom z niepełnosprawnościami poprzez m.in. rehabilitację lub różnego rodzaju terapie. Podstawą działalnością rzeszowskiego „Bruna” jest prowadzenie Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego „INA”, w którym dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi realizują obowiązek wychowania przedszkolnego, obowiązek szkolny i obowiązek nauki, a dzieci z niepełnosprawnością i nią zagrożone uczestniczą w zajęciach wczesnego wspomagania rozwoju.
– Jesteśmy dumni, mogąc wspierać tę szczytną charytatywną inicjatywę. W ramach podjętej współpracy logo naszego sklepu Narzędziowy24.eu pojawiło się na koszulce i wózku biegowym zawodnika. Taka wyprawa z pewnością wymaga od Pawła wielu wyrzeczeń. Gorąco kibicujemy, aby wszystko przebiegło po jego myśli – mówi Jakub Zaczkiewicz, specjalista ds. handlu i marketingu w EKPO.
Źródło: EKPO