Konferencja „Automatyzacja procesów w przemyśle” za nami

Multitrain

11 czerwca 2014 w Katowicach odbyła się piąta już edycja konferencji „Automatyzacja procesów w przemyśle” organizowana przez firmę MultiTrain.

Podczas tegorocznej edycji do współpracy merytorycznej zaproszono Dorotę Bieniek z Kaizen Institute, która rozpoczęła spotkanie, prelekcją na temat: Kaizen oraz Lean Six Sigma. Zostało postawione niezwykle istotne pytanie: co wybrać?, a dyskusja na ten temat nie miała końca.

Kolejny równie interesujący wykład poprowadzili Krzysztof Rosiński i Jacek Kueck z firmy Engineering Manager, Soldis sp. z o.o., którzy prezentowali rozwiązanie GUARDUS™MES. Podczas przerwy kawowej chętnie odpowiadali na pytania, doradzali oraz dzielili się z gośćmi swoją wiedzą i doświadczeniem.

Drugą sesję rozpoczął nasz kolejny partner merytoryczny, Robert Piątek z Korsorcjum Synergia, który opowiedział nam o systemach zarządzania energią w przedsiębiorstwie.

Ogromne zainteresowanie wzbudził wykład Sebastiana Sczasnego - członka zarządu firmy Barlinek SA, na temat zarządzania produkcją i optymalizacji kosztów produkcji zgodnie z metodologią Lean Manufacturing. Nawiązał on niezwykłą interakcje z uczestnikami wydarzenia, w ciekawy sposób przedstawił jak w swojej firmie wdrożył filozofię Lean.

Po kolejnej przerwie nastąpiła ostatnia część konferencji, podczas której wystąpili: Tadeusz Nieszporek - dyrektor Instytutu Technologii Mechanicznych, z tematem: „Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych”, oraz Grzegorz Ćwikła - członek Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, który przedstawił znaczenie akwizycji danych dla potrzeb wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem.

Strona konferencji

Najbliższe wydarzenia: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium.htm

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę