Międzynarodowe targi przemysłu kosmicznego w Bremie

PixaBay

Ministerstwo Gospodarki zaprasza polskie podmioty z sektora kosmicznego do udziału w Międzynarodowych targach przemysłu kosmicznego SPACE TECH EXPO EUROPE, które odbędą się w dniach 17-19 listopada 2015 r. w Bremie.

Oprócz samej wystawy odbędą się także: spotkania brokerskie, konferencje i panele dyskusyjne na temat technologii kosmicznych.

O wyborze Bremy na lokalizację targów zdecydował fakt, że w tym regionie skoncentrowany jest niemiecki i międzynarodowy przemysł kosmiczny oraz lotniczy reprezentowany przede wszystkim przez koncerny: Airbus Defence & Space, OHB, a także ważne niemieckie instytuty naukowo-badawcze, na czele z DLR, Frauenhofer Institut, a także Zarm. Zapleczem dla nich jest silnie rozwinięty sektor małych i średnich przedsiębiorstw zajmujących się technologiami kosmicznymi.

Oferta wystawiennicza targów obejmie wszystkie dziedziny technologiczne związane z badaniami przestrzeni okołoziemskiej i misjami kosmicznymi. Udział w charakterze wystawców potwierdziły czołowe europejskie przedsiębiorstwa i instytuty naukowo-badawcze z tego sektora, w tym: Airbus Defence & Space, Thales Alenia Space, OHB, Saab, SGS Group, DLR, CNES, UK Astronomy Technology Centre, Lux Space, Luxemburg Space Luster i Skywin Wallonie Cluster.

Targi będą okazją do zaprezentowania własnego potencjału i oferty, nawiązania kontaktów z potencjalnymi partnerami i przeprowadzenia rozmów na temat współpracy międzynarodowej przy projektach i misjach realizowanych przez ESA, UE, czy też EUMETSAT. W programie wystawy przewidziano także spotkania brokerskie (b2b) między zainteresowanymi współpracą podmiotami organizowana we współpracy z europejskimi ośrodkami Enterprise Europe Network.

Źródło: Ministerstwo Gospodarki

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę