Nowa odsłona produktów fischer

fischer

Przejrzysty interfejs strony internetowej, możliwość zakupów online, a także dedykowana aplikacja, za pomocą której bez problemu odnajdziemy odpowiednie mocowanie to innowacje, które polski oddział Grupy fischer przygotował dla swoich klientów.

Wystartowała nowa odsłona strony internetowej fischer Polska, a wraz z nią interaktywna wyszukiwarka produktów Product Finder, dostępna również jako bezpłatna aplikacja na smartfony iOS czy Android. Na uwagę zasługuje odświeżona nawigacja strony – wprowadzenie podziału tematycznego umożliwiło szybsze przechodzenie do interesujących nas kategorii: rozwiązań dla fachowców i wykonawców, majsterkowiczów i DIY, konstruktorów i inżynierów, dystrybutorów oraz dla inwestorów przemysłowych. Nowością w interfejsie programu są infografiki, na których znajduje się nie tylko instruktaż montażu, ale i przykładowe zastosowania produktów, co jest szczególnie przydatne, gdy stoimy przed wyzwaniem instalacji elementów domowego wyposażenia, jak np. ozdobniki elewacji, sprzęt audio, poręcze czy cięższe markizy balkonowe. Aplikacja w trzech krokach umożliwia dobranie odpowiedniego mocowania – zaczynamy od określenia ciężaru i rodzaju przedmiotu, przechodząc do charakterystyki materiału budowlanego, aż po preferowany typ produktu np. kołek, kołek z hakiem czy z wkrętem, otrzymując gotowe rozwiązanie, po które możemy udać się do najbliższego marketu budowlanego.

W fischer innowacyjność to nie tylko procesy badawcze, przyznane nagrody czy suma patentów. Stale poszukujemy rozwiązań, które sprawią, że korzystanie z naszych produktów będzie efektywne i przyjazne dla wszystkich klientów – tych majsterkujących hobbystycznie, ale i profesjonalistów, którzy poszukują sprawdzonych rozwiązań. To spełnianie naszej deklaracji „innovative solutions”, która przyświeca polskiemu oddziałowi fischer od ponad 20 lat. Nowa odsłona strony internetowej wzbogacona jest o dodatkowe funkcjonalności, jak np. zaawansowana wyszukiwarka produktów – możemy określić m.in. rodzaj stali, długość użytkową, średnicę otworu czy zdobyte aprobaty i znaki techniczne. Udostępnienie bezpłatnej aplikacji mobilnej Product Finder, a także ciągłe poszerzanie portfolio produktowego to zwrot w stronę zmieniającego się rynku budowlanego. Niezależnie od tego, jakie rozwiązania są potrzebne – do dużych obciążeń przy inwestycjach komercyjnych czy lekkie kołki uniwersalne dla zastosowań domowych, użytkownicy samodzielnie odszukają mocowanie, które sprosta ich oczekiwaniom. Ułatwieniem jest możliwość sprawdzenia, gdzie znajduje się najbliższy sklep oferujący nasze produkty, a przy pomocy instruktaży opublikowanych na blogu poradnikowym BezpiecznyFischer.pl, przeprowadzenie bezpiecznego montażu – wyjaśnia Artur Pławny, dyrektor ds. strategii produktowej fischer Polska.

To nie koniec innowacji, które przygotował producent systemów zamocowań. Na jesieni 2018 r. marka zaprezentowała pierwszy odcinek vloga poradnikowego „Akademii fischera”. Materiały w formie wideo to analiza produktów do zastosowania profesjonalnego, jak i dla segmentu DIY w części teoretycznej i praktycznej. W każdym z odcinków, prowadzący, a zarazem majsterkowicz z zamiłowania, Norbert Szafranowicz, testuje rozwiązania m.in. przeznaczone do płyt gipsowo-kartonowych, kartusze kotew chemicznych czy uniwersalne kołki rozporowe. Cykliczna seria materiałów będzie publikowana na oficjalnych profilach marki w mediach społecznościowych – kanale YouTube i na Facebooku.

Źródło: Grupa fischer

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę