Nowy serwis internetowy firmy Denios

Denios

Dotychczasowy portal internetowy firmy Denios ma już sześć lat i trochę się postarzał, co było jedną z głównych przyczyn jego aktaulizacji. Przy pracy nad nową wersją celem była optymalizacja, dostępność i orientacja użytkownika. Nowy serwis internetowy pod względem treści i techniki powstał niemal całkowicie we własnej firmie.

Stan techniki
Z technicznego punktu widzenia sklep internetowy i treści redakcyjne stanowią dwa odrębne byty i są realizowane różnym oprogramowaniem. Nowy serwis, dostępny pod adresem www.denios.pl, integruje sklep i treści redakcyjne łącząc oba komponenty w jedno przyjazne dla klienta źródło informacji. Użytkownik ma zawsze poczucie, że wędruje po spójnym systemie. Już samo to założenie było dla projektantów Denios jednym z największych wyzwań. Przyczynia się też do tego nawigacja na stronie. Udało się sprawić, żeby szeroki program produktów był natychmiast uchwytny dla użytkownika za pośrednictwem ikon. Właściwe strony produktów mają dynamiczny wybór, lepsze funkcje filtrowania i spersonalizowane oferty. Zgodnie z aktualnymi i przyszłymi tendencjami Denios stawia w nowym serwisie internetowym na responsywność. Strona dopasowuje się automatycznie do terminala, na którym jest oglądana i zapewnia w ten sposób również na sprzęcie mobilnym nieograniczoną funkcjonalność.

Treściowo i personalnie frontem do klienta
Osobisty kontakt z klientem, który Denios praktykuje przez swoje liczne oddziały na całym świecie, jest odczuwalny także w nowym serwisie internetowym. Wszystkie istotne strony produktów posiadają informacje rozszerzające, przykłady z praktyki i referencje. Ponadto, w każdym momencie, istnieje możliwość skontaktowania się bezpośrednio z konsultantem. Nowe są także działy „Rozwiązania branżowe”. Dla branż: motoryzacja, chemia i farmacja, budowa maszyn i przetwórstwo tworzyw sztucznych oraz obróbka metali - Denios łączy dopasowane treści z zastosowaniami praktycznymi i odpowiednio dobranymi produktami. Klikalne grafiki umożliwiają konkretny wybór zależnie od strefy roboczej. Trwające dziesięciolecia współdziałanie z głównymi klientami stworzyło konieczną do tego podstawę doświadczenia.

Źródło: Denios

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę