Prezentacja produktowa narzędzi Mitsubishi Materials na Platformie Diaedge

Prezentacja produktowa narzędzi Mitsubishi Materials Mitsubishi Materials

Diaedge to nowoczesna aplikacja internetowa 3D zaprojektowana tak, aby była łatwa w nawigacji, dzięki czemu można szybko zanurzyć się w środowisku 3D, wybierając różne elementy interaktywne. W Salonie Produktów można zapoznać się z wyborem produktów do toczenia, frezowania lub wiercenia. Są one przedstawione w żywym widoku 3D i wzbogacone o filmy i szczegółowe informacje techniczne. Dwa razy w roku, prezentacje produktów Diaedge Live są transmitowane ze Studio Diaedge za pośrednictwem Livestream. Transmisje te zawierają demonstracje obróbki.

Ruch na platformie Diaedge jest coraz większy, a inicjatywa każdego miesiąca nabiera tempa i nieustannie się rozwija. Nowy projekt Mitsubishi Materials spotkał się z dużym zainteresowaniem stałych oraz nowych klientów. Po realizacji kilkunastu wydarzeń online przedstawiciele Mitsubishi Materials spotkali się z pozytywnymi komentarzami uczestników oraz sporą ilością zapytań, dotyczących kolejnych pomysłów, jakie zostaną zrealizowane dla branży obróbki metali.

W ostatnim kwartale bieżącego roku na platformie Diaedge pojawią się kolejne propozycje. Tym razem będzie to wydarzenie w ramach cyklu Diaedge Live  oraz prezentacja produktowa w postaci webinarium.

Podczas Diaedge Live (24.11.2022, 9:30-10:30) eksperci z Mitsubishi Materials zaprezentują pełnowęglikowe frezy Vqlcs, natomiast w ramach prezentacji produktowej (17.11.2022, 9:30-10:30) zostaną omówione możliwości wiodących płytek do obróbki stali hartowanych z serii BC8200, które stają się coraz bardziej popularne wśród europejskich przedsiębiorstw produkcyjnych.

Diaedge Live

Źródło: Mitsubishi Materials

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę