Spotkania z ekspertami podczas Industry 4.0 Meeting Point

3 czerwca br. przemysł spotyka się online. Industry 4.0 Meeting Point przenosi do sieci realny networking i spotkania 1 na 1. Będzie tak pragmatycznie, jak tylko się da.

Industry 4.0 Meeting Point to zupełnie nowa formuła spotkania online. Kluczową jego wartością są spotkania 1:1 – nie tylko z ekspertami z doświadczonych firm przemysłowych i technologicznych, ale także innymi uczestnikami. Industry 4.0 Meeting Point przenosi do sieci networking, w jakim do tej pory mogliśmy uczestniczyć na dużych kongresach i targach. To uczestnicy decydują kiedy, z kim i na jaki temat chcą rozmawiać.

Cała aktywność biznesowa od kilku miesięcy toczy się sieci – nigdy wcześniej oferta edukacyjna i rozwojowa dostępna online nie była jeszcze tak bogata. Jednak ludzie są już zmęczeni kolejnymi webinarami, które niestety często polegają na kilkugodzinnych, jednostronnych wykładach. Stąd pomysł na Industry 4.0 Meeting Point – wydarzenie, którego kluczową wartością są spotkania i rozmowy 1:1 – mówi Bartosz Józefowski, wicedyrektor Krakowskiego Parku Technologicznego i szef zespołu Digital Innovation Hub KPT.

Wydarzenie startuje 3 czerwca o godz. 9.00. Uczestnicy mają do dyspozycji prawie 20 slotów, które trwają po 30 minut. W tym czasie mogą umawiać się na spotkania z ekspertami i praktykami m.in. z firm: ASTOR (automatyzacja produkcji, robotyzacja), T-mobile (łączność w sieci 5G, campus network), Instytut Kościuszki (cyberbezpieczeństwo) czy BIM Klaster (modelowanie informacji o budynku).

To wydarzenie dla wszystkich tych, którzy szukają lub posiadają ciekawe rozwiązania w obszarze przemysłu. Chcemy dać im możliwość spotkania – tak, jak miałoby to miejsce na każdym „normalnym” kongresie czy targach branżowych – dodaje Bartosz Józefowski.

Oprócz spotkań 1 na 1, od 9.00 do 13.00 można uczestniczyć w prezentacjach na dwóch scenach:

  • Deep Dive, na której eksperci z firm takich, jak: ASTOR, T-Mobile, Instytut Kościuszki czy BIM Klaster, zaprezentują konkretne historie wdrożeń technologii Przemysłu 4.0 do fabryk
  • Inspire, gdzie kilkadziesiąt startupów zaprezentuje swoją ofertę w krótkich, 5-minutowych slotach.

Industry 4.0 Meeting Point to wydarzenie towarzyszące Impact re:action. Organizatorem wydarzenia jest hub4industry Digital Innovation Hub.

>>Zarejestruj się<<

Źródło: KPT

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę