STOM 2015 - dla przemysłu i o przemyśle

Targi Obróbki Metali, Obrabiarek i Narzędzi, Targi Obróbki Blach oraz Targi Laserów i Technologii Laserowych, a także odbywające się równolegle Międzynarodowe Targi Technologii i Urządzeń dla Spawalnictwa oraz Targi Wirtualizacji Procesów to jedne największych tego rodzaju branżowych wydarzeń w Polsce. Każde z nich to idealna okazja do tego, aby zapoznać się z najnowszymi modelami maszyn, innowacyjnymi rozwiązaniami, ale również do zaznajomienia się z pełną ofertą branży w jednym miejscu: w Targach Kielce.

W ramach tej imprezy prezentowane są najlepsze marki i najnowocześniejsze urządzenia. Podczas wystaw organizowanych jest wiele spotkań: brokerskich, merytorycznych szkoleń i konferencji. Każda edycja targów przyciąga do Kielc kilkaset firm i przedstawicieli biznesu z kilkudziesięciu krajów, a to wszystko po to, by wymienić się doświadczeniami i zaprezentować rynkowe nowości czy nowatorskie patenty. W tym roku wystawa odbywa się w 5 pawilonach, co zwiększa jej powierzchnię w porównaniu do roku 2013 o 30%. Spodziewamy się, że targi odwiedzi 6,5 tys. gości.

Wymagający przemysł maszynowy inspiruje nas do podejmowania nowych działań z myślą o przedstawicielach tej gałęzi gospodarki. Właśnie dlatego z roku na rok dokładamy coraz większych starań, aby nasze Targi spełniały wymagania zarówno naszych wystawców, jak i odwiedzających. Branża maszynowa w swej różnorodności jest jedną z mocniejszych i najprężniej rozwijających się branż polskiej gospodarki. Tylko w 2014 roku, według danych grupy konsultingowej Business Penetration&Consulting, o 3% w porównaniu do roku 2013 wzrosła liczba firm zajmujących się produkcją różnego rodzaju maszyn i urządzeń.

Jak wiadomo, targi branżowe są doskonałym miejscem spotkań z klientem, partnerem i możliwością konfrontacji z nowatorskimi dokonaniami konkurencji. Uczestnictwo w targach należy do najbardziej skutecznych form promocji. Daje możliwość bezpośredniego zaprezentowania kompletnej oferty firmy, wymiany doświadczeń, zastosowania różnorodnych form promocji oraz inwestowania w nią przy coraz lepszej koniunkturze, co możemy obecnie zaobserwować.

– Wszystkie tematycznie zintegrowane imprezy: STOM-TOOL – skoncentrowane na narzędziach i obróbce metali, STOM-BLECH – prezentujące nowoczesne metody obróbki blach, CONTROL-STOM – związane z technikami pomiarowymi, są doskonałym miejscem do prezentacji nowości – mówi Piotr Pawelec, menedżer projektów, zapraszając na targi. – Oczekiwania naszych klientów wciąż rosną i są nisze w branży niezwykle dla nich istotne. Dlatego też w ubiegłym roku zadebiutowały nowe imprezy: STOM-LASER – dotyczące technologii laserowych i pomiarowych, WIRTOPROCESY – związane z najnowocześniejszymi sposobami projektowania prototypów. Pozostajemy jednak nadal wierni naszym wieloletnim imprezom, jaką np. jest organizowana dziesiąty raz wystawa SPAWALNICTWO.

Każda z wymienianych imprez „maszynowych” sprawia, że Targi Kielce stają się na te kilka dni targowych – w tym roku od 10 do 12 marca – światową platformą spotkań całej branży. Owa platforma spotkań nie jest dla nas tylko wystawą, gdyż od lat robimy wszystko, by targi bogate były w ciekawe konferencje oraz tematyczne sympozja i debaty. – Targi Kielce to najlepsze miejsce do biznesowych rozmów oraz zapoczątkowania trwałych relacji. Obecność na nich umożliwia kompleksowe rozpoznanie potrzeb kontrahentów, co jest podstawą sukcesu każdego przedsiębiorstwa. – mówi Dariusz Michalak, dyrektor Wydziału Targów w Targach Kielce – To, co oferują Targi Kielce, to również infrastruktura będąca odpowiedzią na rosnące wymagania współczesnego rynku, a w niej blisko 90 tys. m2 powierzchni wystawienniczej oraz ponad 2,5 tys. miejsc parkingowych. Najnowszym elementem infrastruktury Targów Kielce jest Centrum Kongresowe oddane do użytku w sierpniu 2013 r. Ten obiekt to 19 sal konferencyjnych wyposażonych w innowacyjne rozwiązania technologiczne. Jest to miejsce sprzyjające nie tylko organizowaniu konferencji, ale także rozmaitych wystaw i koncertów.

www.targikielce.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę