Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne wraz z partnerem merytorycznym wydarzenia, czyli IBM Polska, organizuje bezpłatne warsztaty pt.: "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta".
Warsztaty poświęcone będą zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawiona zostanie rola, jaką może pełnić sztuczna inteligencja w działalności biznesowej. Omówione zostaną metody efektywnego jej wykorzystania, typowe przykłady zastosowań, perspektywy rozwoju oraz aspekty prawne związane z jej wykorzystywaniem.
Warsztaty odbędą się 26 marca 2019 r. w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport w Warszawie w godz. 9.30-15.45.
Udział w warsztatach jest bezpłatny. Liczba miejsc jest jednak ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
>>Rejestracja udziału w warsztatach<<
Źródło: Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne