Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne wraz z partnerem merytorycznym wydarzenia, czyli IBM Polska, organizuje bezpłatne warsztaty pt.: "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta".

Warsztaty poświęcone będą zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie. W trakcie warsztatów przedstawiona zostanie rola, jaką może pełnić sztuczna inteligencja w działalności biznesowej. Omówione zostaną metody efektywnego jej wykorzystania, typowe przykłady zastosowań, perspektywy rozwoju oraz aspekty prawne związane z jej wykorzystywaniem.

Warsztaty odbędą się 26 marca 2019 r. w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport w Warszawie w godz. 9.30-15.45.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Liczba miejsc jest jednak ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

>>Rejestracja udziału w warsztatach<<

Źródło: Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę