Targi TIMTOS 2023 już w najbliższy poniedziałek

Targi TIMTOS 2023 już w najbliższy poniedziałek TAITRA

Tajwańska Rada Rozwoju Handlu Zagranicznego (TAITRA) oraz TAMI (Stowarzyszenie Przemysłu Maszynowego) zapraszają do udziału w kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Obrabiarek TIMTOS 2023, które odbędą się w dniach od 6 do 11 marca 2023 r. w trzech halach - Międzynarodowym Centrum Wystawienniczym Taipei Nangang (hala 1, hala 2) i Taipei World Trade Center (hala 1) w Tajpej na Tajwanie. TIMTOS odbędzie się również w wersji online (6 marca – 6 kwietnia 2023)

Przemysł obrabiarek stanowi kluczowy element tajwańskiego przemysłu maszynowego. Tajwan był piątym co do wielkości producentem obrabiarek na świecie w 2021 r.

TIMTOS 2023 z pewnością będzie znaczącym międzynarodowym wydarzeniem w branży maszynowej, to jedne z największych na świecie targów obrabiarek. Jest to ważna platforma dla firm krajowych i międzynarodowych do zaprezentowania swoich najnowszych produktów, inteligentnych rozwiązań produkcyjnych oraz fachowej wiedzy w zakresie Przemysłu 4.0. Podczas TIMTOS 2023 zaprezentowany zostanie cały ekosystem obróbki metali, od kluczowych komponentów po inteligentne rozwiązania produkcyjne, tak aby obróbka była inteligentniejsza, wydajniejsza i bardziej zrównoważona. 

TIMTOS 2023 ma być największą imprezą targową w historii po tym, jak na Tajwanie zniesiono ograniczenia w przekraczaniu granic związane z pandemią COVID-19. Ponad 1000 wystawców, 6100 stoisk, konferencje, seminaria, wydarzenie towarzyszące, spotkania B2B. TIMTOS jest dostępny również w formule online.

TIMTOS 2023 zadebiutuje w trzech nowych obszarach tematycznych obejmujących „Zaawansowaną technologię obróbki metali”, „Produkcję addytywną” i „Produkcję przyszłości”. 

Źródło: TAITRA

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę