Zarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się dodatkowych nakładów pracy związanych z zaopatrzeniem w tekstylia przemysłowe (czyściwa lub odzież roboczą) i tym samym oszczędza czas i nakłady.
Zamiast wyrzucać – naprawiać. Koncepcja "prawa do naprawy", znana z dyrektywy UE dotyczącej urządzeń elektrycznych, mogłaby być inspiracją dla branży odzieżowej.
Na zlecenie klientów Mewa realizuje zakupy i konserwację tekstyliów przemysłowych, w tym usługę ich odbioru i dostaw.
Czystość na stanowisku pracy sprawia, że maszyny i ich części funkcjonują prawidłowo i rzadziej ulegają awariom. Czyste stanowisko pracy to także zdrowe otoczenie dla pracowników i mniejsze zanieczyszczenie środowiska. Mewa oferuje optymalne i sprawdzone rozwiązania w tym zakresie.
Optymalizacja procesów i maksymalne oszczędzanie zasobów naturalnych oznacza nie tylko lepszą realizację zasady zrównoważenia, ale także większą efektywność ekonomiczną. Zyskuje na tym nie tylko dostawca, ale także klienci i środowisko.
Współdzielenie produktów czy usług – to jeden z elementów, bez którego nie sposób już sobie wyobrazić naszej codzienności. Istnieje wiele czynników, które sprawiły, że trend ten w ostatnich latach gwałtownie się rozwinął.
Firma Mewa wyprodukowała rozwiązanie w zakresie ochrony przy wycieku olejów i innych niebezpiecznych cieczy – to mata olejowa Multitex. Ma ona zdolność pochłaniania cieczy, a tym samym zapewnia bezpieczeństwo i czystość w hali zakładu i w warsztacie.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?