3DEXPERIENCE World 2020 kształtuje świat projektowania

Dassault Systemes

3DEXPERIENCE World 2020 to wydarzenie dedykowane projektantom, inżynierom, przedsiębiorcom i liderom biznesu wykorzystującym transformacyjne technologie 3D.  Jest ono kontynuacją 20-letniej historii SolidWorks World. Unikalne spotkanie odbędzie się w terminie od 9 do 12 lutego.

Dzięki większemu wyborowi możliwości nauki, prezentacji, produktów, nowych technologii i ekspertów, uczestnicy mogą rozwijać i poszerzać swoje umiejętności, aby w sposób jeszcze bardziej pomysłowy i skuteczny reagować na różne procesy związane z tworzeniem nowych doświadczeń, które zmieniają sposób myślenia, pracy i życia.

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

W szczególności, 3DEXPERIENCE World 2020 zaprezentuje użytkownikom SolidWorks nowe strategie innowacji biznesowych poprzez dyskusje i prezentacje 3DEXPERIENCE Works oraz gamy aplikacji cyfrowych Dassault Systèmes na platformie 3DEXPERIENCE do wspólnego projektowania na potrzeby produkcji. - Kontynuujemy długą legendę zbudowaną w ramach społeczności SolidWorks. 3DEXPERIENCE World, podobnie jak ubiegłoroczny SOLIDWORKS World, to wyjątkowe spotkanie, na którym entuzjaści 3D mogą myśleć kreatywnie, nawiązywać kontakty i czerpać inspirację z przyszłych osiągnięć technologicznych - powiedział Gian Paolo Bassi, CEO SolidWorks, Dassault Systèmes.

Pozostałe ważne wydarzenia:

• Prelekcja główna, którą poprowadzi Charles Adler, współzałożyciel i były kierownik działu projektowania, Kickstarter.com, Kickstarter.
• Prezentacje klientów, wynalazców i partnerów w dziedzinie projektowania. Wśród prelegentów będą m.in.: Sam Rogers, pionier projektowania addytywnego oraz pilot kombinezonów odrzutowych, Gravity Industries; Mikael Kajbring, CTO, Awake, twórca elektrycznej deski surfingowej Awake; Mike Schultz, założyciel firmy BioDapt, produkującej specjalistyczne protezy; Matt Carney z grupy MIT Media Lab Biomechatronics.
• Ponad 350 sesji technicznych w formie wykładów, warsztatów praktycznych i dyskusji panelowych z udziałem ekspertów na temat innowacji w projektowaniu 3D, zarządzania danymi, symulacji i produkcji.
• 3DEXPERIENCE Playground - dedykowana przestrzeń do odkrywania nowych technologii, narzędzi i aplikacji z udziałem ponad 100 partnerów, poznawania innowacji w wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, uczestniczenia w hakathonie i wyzwaniach Model Mania, oraz doświadczania wpływu technologii 3D na edukację i startupy. 

Źródło: Dassault Systèmes

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę