Dassault Systèmes przejmuje firmę Diota

Dassault Systèmes przejmuje firmę Diota Dassault Systèmes

Firma Dassault Systèmes przejęła firmę Diota, twórcę rozwiązań w zakresie oprogramowania wspomagającego procesy montażu oraz kontroli jakości dla obszarów produkcyjnych. Przejęcie rozszerzy ofertę platformy 3Dexperience firmy Dassault Systèmes, o jeszcze lepsze wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości w procesach montażu i realizacji produkcji. Dzięki temu, klienci z branży lotniczej i obronnej, branży motoryzacyjnej oraz branży urządzeń przemysłowych będą mogli  poprawić wydajność złożonych procesów przemysłowych, a także zwiększyć ich efektywność operacyjną.

Powiązane firmy

Założona w 2009 roku we Francji firma Diota dostarcza nowatorskie rozwiązania software’owe do cyfrowego wsparcia operacji produkcyjnych oraz kontroli robotów. Pomagają one przedsiębiorstwom przemysłowym wejść w nową erę cyfrowej transformacji. Najnowocześniejsze technologie firmy, takie jak interaktywne wizualizacje 3D, rozszerzona rzeczywistość, czy sztuczna inteligencja, łączą zespoły inżynierskie z operacjami odpowiedzialnymi za produkcję i serwis wytworzonych produktów. Wykorzystanie tych rozwiązań ma na celu podniesienie produktywności, uzyskanie lepszej jakości produktów, a także zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Z rozwiązań firmy Diota korzysta ponad 100 przedsiębiorstw w 16 krajach.

Dassault Systèmes zintegruje rozwiązania firmy Diota z aplikacjami Delmia, wykorzystywanymi do modelowania, optymalizacji i wdrażania procesów  w zakresie produkcji, łańcuchów dostaw, logistyki oraz usług. To połączenie pozwoli zwiększyć wykorzystanie siły wirtualnych zespołów, cyfrowych technologii i powiązanych z nimi procesów, w operacjach produkcyjnych, dostarczając interaktywne rozwiązania łączące wirtualnego bliźniaka z danymi ze świata rzeczywistego. Klienci Dassault Systèmes będą mogli wykonywać niezwykle złożone operacje już za pierwszym podejściem, a także zwiększyć wykorzystanie zgromadzonych danych cyfrowych jako danych referencyjnych, wspierając dążenie do lepszej jakości i identyfikowalności produktów oraz do pełniejszego wykorzystania własności intelektualnej.

Źródło: Dassault Systèmes 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę