Dassault Systèmes na Międzynarodowych Targach Lotniczych w Farnborough

Dassault Systèmes na Międzynarodowych Targach Lotniczych Canva

Dassault Systèmes zademonstrowało kluczową rolę platformy 3DExperience w transformacji przemysłu lotniczego i obronnego podczas Międzynarodowych Targów Lotniczych, odbywających się w dniach 18–22 lipca 2022 br. w Farnborough w Anglii.

Odwiedzający stoisko C207-208 mogli dowiedzieć się, w jaki sposób platforma 3DExperience zapewnia ujednolicone środowisko łączące wszystkich interesariuszy w ramach doświadczenia wirtualnego bliźniaka i umożliwia kształtowanie nowej ery zrównoważonych innowacji. To szczególnie ważne w trakcie rozwoju branży w kierunku lotnictwa niskoemisyjnego, zwiększenia zwinnej produkcji, modernizacji obronności, przyspieszenia innowacji kosmicznych i  podnoszenia kwalifikacji kadr.

Powiązane firmy

David Ziegler, wiceprezes ds. przemysłu lotniczego i obronnego w Dassault Systèmes, omówił rozwiązania, które pomogą sprostać współczesnym wyzwaniom. Opowiedział o tym, jak możemy wpłynąć na zarządzanie rosnącą liczbą satelitów krążących wokół Ziemi i rozwój połączonych suwerennych systemów obronnych. Mówił także o wdrożeniu wodoru jako paliwa lotniczego dla lotnictwa komercyjnego, odkrywaniu nieba na nowo dzięki miejskiej mobilności lotniczej oraz produkcji w tempie odpowiadającym potrzebom rynku.

Wpływ platformy 3DExperience na transformację branży był również widoczny za pośrednictwem wielu jej klientów prezentujących swoje rozwiązania na wydarzeniu – od liderów branży, takich jak: Airbus, Boeing czy Dassault Aviation po wschodzących innowatorów, jak Boom Supersonic i Vertical Aerospace.

Dassault Systèmes od 40 lat jest katalizatorem największych branżowych osiągnięć technologicznych. Począwszy od pierwszego samolotu całkowicie zaprojektowanego i opracowanego cyfrowo, przez rozwój eVTOL, drony, po loty zasilane energią słoneczną. Obecnie oprogramowanie firmy jest wykorzystywane do tworzenia nowych sektorów przemysłu i przekształcania już istniejących. Sprzyja także odrodzeniu branży dzięki rozwiązaniom świadomym ekologicznie oraz takim, które sprostają wyzwaniom związanym ze zjawiskiem starzenia się pracowników czy dynamicznym warunkom rynkowym.

Źródło: Dassault Systèmes

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę