Dotacje na promocję polskich marek w Hanowerze i Astanie

50 mln złotych to pula środków dostępna w najbliższym konkursie Go to Brand. Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa tym razem będą mogły ubiegać się o dofinansowanie udziału w dwóch wydarzeniach: Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r. oraz targach Hannover Messe 2017.
Na wsparcie mogą liczyć przedsiębiorstwa prowadzące działalność eksportową, posiadające innowacyjny wyrób lub usługę oraz aspirujące do bycia marką rozpoznawalną na rynkach międzynarodowych. W procesie oceny wniosku o dofinansowanie preferowane będą firmy, które wdrożyły, zleciły bądź zakupiły prace B+R albo prowadzą je samodzielnie.
Dofinansowanie pomoże pokryć m.in. koszty wynajmu powierzchni i zabudowy stoiska, usług doradczych dotyczących umiędzynarodowienia firmy, podróży służbowych, noclegów, a także działań informacyjnych i promocyjnych związanych z udziałem w danym wydarzeniu.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie przez miesiąc - od 12 stycznia do 13 lutego 2017 r.
- Udział w największych światowych targach przemysłowych w Hanowerze oraz wystawie EXPO w Kazachstanie to ogromna szansa polskich producentów nie tylko na wypromowanie swoich produktów, ale też nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i obserwację trendów na globalnym rynku – powiedziała wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz.
Źródło: Ministerstwo Rozwoju