Firma Emco zadebiutowała na polskim rynku

Emco

Działająca na rynku już od ponad 70 lat firma Emco w tym roku zadebiutowała również w naszym kraju. Polski oddział tego producenta obrabiarek sterowanych numerycznie z siedzibą w Warszawie powstał jako odpowiedź na oczekiwania klientów.

Dotychczasowa współpraca z użytkownikami obrabiarek firmy Emco w Polsce odbywała się dzięki kooperacji z krajowymi dystrybutorami. Kontynuując tę współpracę, teraz firma będzie równolegle działać bezpośrednio w naszym kraju. W ten sposób klienci będą mieli lepszy i łatwiejszy bezpośredni kontakt z przedstawicielem producenta. W najbliższych planach jest otwarcie centrum technologicznego z salonem pokazowym i zapleczem technicznym. Jego zadaniem - będąc na miejscu, w Polsce – będzie usprawnienie działalności Emco w sercu Europy.

Funkcjonujące już zaplecze serwisowe jest dobrze oceniane przez użytkowników i będzie systematycznie rozwijane tak, aby czas od dostawy do uruchomienia obrabiarki, okres wdrożenia i czasy przeglądów były maksymalnie skrócone.

Firma Emco funkcjonuje na rynku od 1947 r. Jej główna siedziba mieści się w Hallein, niedaleko Salzburga. Jest ona częścią rodzinnego holdingu Kuhn Holding.
 
Emco posiada w sumie 6 zakładów produkcyjnych w Europie i są one zlokalizowane w Austrii, Niemczech, Włoszech i Rosji. Mocnym argumentem przemawiającym za wysoką jakością jest fakt, iż zarówno rozwój jak i produkcja wszystkich tych obrabiarek są realizowane w całości w Europie środkowej.
 
W swojej ofercie Emco posiada inteligentne rozwiązania zarówno w zakresie toczenia jak i frezowania. Poczynając od w pełni zautomatyzowanych systemów produkcyjnych przez wydajne jednostkowe obrabiarki CNC a kończąc na konwencjonalnych tokarkach i frezarkach.
 
Źródło: Emco

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę