Firma WObit ma już 25 lat

WObit

9 grudnia w siedzibie WObit w Dęborzycach odbyły się obchody 25-lecia powstania firmy.

Do nowej siedziby WObit przybyli przedstawiciele lokalnych władz, szkół oraz uczelni wyższych, a także osoby od lat związane z firmą. Po przywitaniu gości przez dyrektor generalną Elżbietę Ober, przyszedł moment na wystąpienia zebranych osób. Następnie o 25 latach związanych z początkami i rozwojem WObit opowiedział dyrektor marketingu i inwestycji Jacek Ober.

Po zapoznaniu się z historią firmy przyszedł czas na teraźniejszość. Goście zwiedzili część biurową, gdzie znajduje się m.in. dział sprzedaży, obsługi klienta oraz dział badań i rozwoju. Następnie przeszli do hali produkcyjnej zapoznając się z pracą i możliwościami działu produkcji mechanicznej oraz elektronicznej. Uczestnicy mieli tam możliwość zobaczenia działania nowego robota AGV FlatRunner HT produkowanego przez WObit.

W dalszej części spotkania dyrektor rozwoju, produkcji i sprzedaży Przemysław Degórski zaprezentował plany rozwoju firmy na najbliższe lata. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie rynku, WObit będzie dalej rozwijał i dostarczał roboty przemysłowe, a wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem typu SCADA, firma proponuje rozwiązania wpisujące się w ideę Przemysłu 4.0. Przemysław Degórski w swoim wystąpieniu podkreślił też wagę współpracy ze szkołami i uczelniami wyższymi.

WObit to polska rodzinna firma o 25-letnim doświadczeniu, która dostarcza produkty i kompletne rozwiązania w dziedzinie automatyki. Dynamicznie rozwijaną częścią oferty są roboty przemysłowe. Firma oferuje roboty kartezjańskie, AGV, SCARA oraz roboty Tower własnej produkcji, a także przygotowanie dedykowanych rozwiązań.

Źródło: WObit

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę