III edycja Warsaw Industry Week – targi z europejskim potencjałem

Warsaw Industry Week

Optymalna lokalizacja, specjalistyczne strefy wystawiennicze, profesjonalne sektory tematyczne, to wszystko by podczas 3 dni zaprezentować możliwości i najnowocześniejsze rozwiązania z dziedziny przemysłu podczas Międzynarodowych Targów Innowacyjnych Rozwiązań Przemysłowych Warsaw Industry Week.

Chcemy, aby nasza wystawa sprostała potrzebom klientów, którzy oczekują od imprezy wszechstronności, kompleksowości i dostępności. Chcemy, aby firmy wykorzystały potencjał drzemiący w ogromnej dostępnej przestrzeni wystawy, aby zaprezentowały w pełni swoje możliwości – mówi dyrektor projektu Piotr Sokołowski.

Powiązane firmy

igus Polska Sp. z o.o.

Czy to możliwe? PTAK Warsaw Expo posiada 6 nowoczesnych hal wystawienniczych o powierzchni wewnętrznej 143 000 m2. Dzięki temu UFI – Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego w raporcie dotyczącym rynku targowego: World Map Of Exhibition Venues – 2017 Edition; sklasyfikowało Centrum Targowo-Kongresowe PTAK Warsaw Expo na pierwszym miejscu pod względem powierzchni wystawienniczej w Polsce oraz na 19 miejscu w Europie.

Jeszcze 3 lata temu nikt nie wierzył w sens organizowania wydarzenia przemysłowego w Warszawie. Dziś Warsaw Industry Week organizowane jest na pow. 40 000 m2 a tempo rozwoju jest bardzo duże. Chcielibyśmy, aby nasze wydarzenie było świętem przemysłu na skalę europejską, wymienianym obok Hannoweru, Brna, Monachium. Wierzymy, że stworzymy olbrzymie targi przemysłowe jakich w Polsce jeszcze nie było – dodaje Piotr Sokołowski. – Podejmujemy szerokie działania marketingowe: budowa ogromnej bazy danych, własne call center, nawiązywanie kontaktów z zagranicą, wydawanie dodatków tematycznych do prasy ogólnopolskiej. Wyróżnia nas duża elastyczność i nowoczesne podejście.

Warsaw Industry Week to impreza dedykowana kilku rodzajom zwiedzających. Przede wszystkim osobom poszukującym i wdrażającym najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne w przemyśle. Ważną grupą są osoby poszukujące kompleksowej oferty (automatycy, inżynierowie, projektanci urządzeń, główni inżynierowie) . Kolejna grupa to osoby z działu zakupów firm i zakładów produkcyjnych.

Jeśli zapewnimy wystawcom takich klientów, wydarzenie spełni ich oczekiwania w 100%. Prezentacja liderów poszczególnych branż oraz kompleksowość stanowić będzie odpowiedź na zapotrzebowanie zwiedzających. Widzimy stały wzrost zainteresowania wśród profesjonalnych zwiedzających: w pierwszej edycji było to 9000 osób, w kolejnym roku 10 500 gości – podkreśla P. Sokołowski.

W tym roku Warsaw Industry Week towarzyszyć będzie konferencja „Instrumenty Przemysłu Przyszłości” na której poruszone zostaną tematy związane z terminologią i technologią przemysłu 4.0. Firmy z branży zaprezentują przykłady wdrożeń, poruszone zostaną aspekty związane z bezpieczeństwem procesów produkcyjnych w kontekście efektywności energetycznej oraz możliwości finansowania projektów nie tylko w ramach programów rozwojowych, ale również z komercyjnych źródeł.

Pierwsza i druga edycja były ogromnym pozytywnym zaskoczeniem, nie spodziewaliśmy się takiego odzewu. Miarą sukcesu jest to, że podwajamy powierzchnię wystawienniczą, zaczynaliśmy od 25 tys. m2 wystawy, a w tym roku musimy udostępnić wystawcom ponad 40 tys. m2. 90% wystawców z poprzedniej edycji potwierdza swój udział w tym roku. W roku 2017 można było poznać oferty 380 wystawców, w tym roku będzie ich ok. 450. Są wśród nich czołowi gracze na rynku np. Fanuc, igus, Seron, Anca, Haco FAT. Co więcej zgłaszają się firmy, które do tej pory nigdzie się nie wystawiały i postanowiły pokazać się u nas. Miło nam również gościć firmy z zagranicy, m.in. Chin, Turcji, Niemiec. Cieszymy się, że możemy im zaproponować dodatkowe korzyści z pobytu, jakie daje aglomeracja Warszawska – mówi P.Sokołowski. – Zapraszamy na III edycję Targów Warsaw Industry Week w dniach 06–08.11.2018 roku.

Ptak Warsaw Expo
Al. Katowicka 62,
05-830 Nadarzyn, Polska
+48 22 122 02 87
[email zakodowany]

www.industryweek.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 10/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę