Kluczowe wsparcie klienta

O tym, na co zwrócić uwagę przy wyborze instytucji finansowej, z którą zostanie podpisana umowa o prowadzenie PPK i umowa o zarządzanie PPK, mówi Piotr Żak, dyrektor ds. klientów instytucjonalnych w PKO TFI.
Partner, któremu powierzane są pracownicze oszczędności w ramach PPK, powinien zapewnić odpowiednie wsparcie i być do dyspozycji klienta. Przed podjęciem decyzji warto sprawdzić, czy instytucja finansowa posiada w okolicy przedsiębiorstwa placówkę bądź oferuje specjalną infolinię. Nie bez znaczenia pozostaje zaawansowanie technologiczne – ułatwieniem w obsłudze PPK może być przygotowany przez instytucję finansową system online.
Takie rozwiązanie zaproponowało PKO TFI – aplikacja i-PPK umożliwia m.in. rejestrację pracowników, rozliczanie wpłat i pomocne raporty ułatwiające bieżącą obsługę PPK.