Konferencja 3DEXPERIENCE wspiera europejskie innowacje

Konferencja 3DEXPERIENCE wspiera europejskie innowacje Dassault Systèmes

Już 16 i 17 października 2024r. w Eisbach Studios w Monachium firma Dassault Systèmes zgromadzi czołowych ekspertów z branży, innowacyjne startupy oraz cenionych prelegentów. Konferencja 3DEXPERIENCE skupi się na zagadnieniach dotyczących sposobu wspierania innowacji w Europie i wyzwań w zmieniającym się środowisku pracy. Firmy takie jak Accenture, Capgemini, BMW Group, PESA Bydgoszcz, Pepperl+Fuchs, Rohde & Schwarz, Hansgrohe i Novartis, przedstawią najlepsze praktyki zapewniające firmom długoterminową konkurencyjność.

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

W kontekście intensywnej globalnej konkurencji, przyspieszonej cyfryzacji i rosnącej presji dotyczącej potrzeby opracowywania zrównoważonych rozwiązań, Europa stoi przed pilnym zadaniem wzmocnienia swojego potencjału innowacyjnego. Firmom, które nie skupią się na postępie technologicznym i nie wdrożą nowych modeli biznesowych, grozi pozostanie w tyle za globalną konkurencją. Technologie, takie jak sztuczna inteligencja i wirtualne bliźniaki, oferują ogromny potencjał, który wzmacnia innowacyjność firm.

Program konferencji 3DEXPERIENCE

Zgodnie z mottem "Reimagine the Future. Transform Today", oferowany jest zróżnicowany program z prelekcjami, dyskusjami panelowymi, praktycznymi sesjami dla użytkowników oraz prezentacjami innowacyjnych start-upów. Wydarzenie stanowi idealną platformę dla przedstawicieli branży i ekspertów, startupów i instytucji edukacyjnych, pozwalającą na współpracę, transfer wiedzy i wymianę najlepszych praktyk.

Dzień 1: C-level i branża przemysłowa w centrum uwagi

  • Wystąpienia przedstawicieli firm, takich jak BMW Group i Capgemini, a także ekspertów z Dassault Systèmes, w tym Sabine Scheunert, dyrektor zarządzającej na Europę Środkową, dotyczące strategii zorientowanych na przyszłość i wykorzystania kluczowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja i wirtualne bliźniaki.
  • Sesje biznesowe z dyskusjami na temat aktualnych trendów rynkowych i wyzwań, takich jak zrównoważony rozwój w produkcji oraz wykorzystanie wirtualnych bliźniaków i sztucznej inteligencji.
  • Dyskusje branżowe z udziałem prelegentów z takich firm jak Robert Bosch, Pepperl+Fuchs, CLAAS, Hansgrohe, Rohde & Schwarz, B. Braun i Novartis.
  • Dyskusja panelowa "Jak wzmocnić europejską innowacyjność?", moderowana przez przedstawiciela Handelsblatt, niemieckiej gazety biznesowej, zgromadzi ekspertów z dziedziny polityki, biznesu i nauki, którzy będą dyskutować o przyszłości Europy jako centrum innowacji.

Dzień 2: Skupienie się na użytkownikach, sztucznej inteligencji i edukacji

  • Doświadczenie użytkownika, które koncentruje się na wyzwaniach użytkowników w ich codziennej pracy w obszarach takich jak projektowanie, inżynieria, symulacja i produkcja.
  • Sesja Al-powered Virtual Twin Experiences prowadzona przez Mateusza Gliszczyńskiego, ENOVIA NETVIBES Industry Process Consultant Senior Managera w Dassault Systèmes. Sesja pozwoli uczestnikom dowiedzieć się, w jaki sposób wysokiej jakości zbiory danych zasilają modele AI.
  • Sesja Workforce of the Future z dyskusjami na temat pracowników przyszłości, programów szkoleniowych i znaczenia partnerstw.
  • EDU challenge z innowacyjnymi zespołami studentów z SP80 (EPFL), HAMLET Project (Uniwersytet Nauk Stosowanych w Trewirze), HORYZN (Uniwersytet Techniczny w Monachium) i ASTRA e.V. Bremen - w tym głosowanie na żywo i ceremonia wręczenia nagród.

Konferencja oferuje również unikalne interaktywne doświadczenia w postaci:

  • Prezentacji start-upów takich jak ARTHUR BUS, DeltaOrbit, OTTOBAHN, Strong By Form i Mocci które pozwolą poznać projekty aspirujących firm.
  • Playground tours zapewniających wgląd w aplikacje branżowe, np. poprzez doświadczenia w  obszarze rzeczywistości rozszerzonej.
  • Gra escape, w której uczestnicy mogą sprawdzić swoją wiedzę na temat produkcji baterii.

Źródło: Dassault Systèmes

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 9/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę