Marka Tork i firma Essity świętują Światowy Dzień Mycia Rąk

Tork

Marka Tork, podobnie jak w ubiegłych latach, aktywnie uczestniczyła w obchodach Światowego Dnia Mycia Rąk, który przypadł na 15 października. Rozpowszechnianie wiedzy na temat wielkiego znaczenia dbałości o higienę rąk stanowi niejako misję marki.

Mycie dłoni jest jedną z najprostszych i najskuteczniejszych metod ograniczenia liczby infekcji. Poprzez niezwykle prostą czynność możliwe jest efektywne stosowanie profilaktyki zdrowotnej. Wyniki raportu SCA Hygiene Matters wskazują, że kobiety myją dłonie średnio 9,5 razy w ciągu dnia, natomiast mężczyźni 7,6 razy dziennie. Badania wykazały, że 80% osób mając brudne dłonie odczuwa dyskomfort w kontaktach towarzyskich. Warto również pamiętać, że 20% infekcji dróg oddechowych (np. przeziębienia) można uniknąć poprzez regularne mycie rąki.

Oferta marki Tork jest niezwykle bogata w produkty przeznaczone do utrzymania higieny rąk. Idealnie wpisuje się w potrzeby branży HoReCa oraz publicznego segmentu rynku: biur, szpitali i szkół. Wszystkie nasze produkty spełniając najwyższe światowe standardy znacznie ułatwiają utrzymywanie higieny. Naszą misją jest podkreślanie wagi tego ogromnie istotnego zagadnienia. W tym celu stale prowadzimy badania i aktywnie działamy przygotowując różnorodne materiały dotyczące czystości rąk – mówi Wojciech Nizio, Brand Communication Manager, Essity.

Tork, posiadając wiedzę w zakresie higieny, zwraca uwagę, że mycie rąk ma wielką siłę, ponieważ jest jednym z najważniejszych narzędzi do walki z drobnoustrojami, z którymi nasze dłonie codziennie mają kontakt. Ponadto działania Tork służą też przypomnieniu, że odpowiednia higiena rąk nie tylko chroni nasze zdrowie, ale także ułatwia budowanie kontaktów biznesowych i ma ogromne znaczenie w miejscu pracy. Zwiększanie świadomości i wskazanie, dlaczego, kiedy, jak i gdzie należy myć ręce jest jednym z najważniejszych aspektów dbania o poprawę zdrowia na świecie.

Źródło: Tork

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę