MEWA realizuje strategię zrównoważonego rozwoju

MEWA realizuje strategię zrównoważonego rozwoju MEWA

Firmy, które funkcjonują w oparciu o zrównoważony rozwój, pozostają w zgodzie z naturą... i działają z korzyścią dla swoich klientów. Jak pokazuje ankieta magazynu „Focus“, gotowość do zakupu danego produktu zależy w 60% od postrzegania danej firmy przez klienta, a tylko w 40% od produktu lub jego ceny.

Magazyn „Focus“ w ramach swojej aktualnej akcji „Deutschland Test“, wspólnie z Instytutem Zarządzania i Badań Gospodarki (Instytut für Management und Wirtschaftsforschung) przenalizował oceny konsumentów dotyczące ponad 24 000 przedsiębiorstw, by móc wskazać firmy i marki postrzegane są przez klientów jako te, które uwzględniają w swojej działalności zrównoważony rozwój. Zwycięzcą rankingu „DeutschlandsbesteNachhaltigkeit“ (firma najlepiej realizująca zasady zrównoważonego rozwoju) w kategorii „Wynajem tekstyliów“ została MEWA, która zebrała pełną pulę punktów. Tym samym należy ona do grona tych firm, które według magazynu „Focus” wyznaczają kierunek dla innych.

Jak przyznaje MEWA, firmę bardzo cieszy to wyróżnienie, fakt, iż doceniono jej zaangażowanie w kwestii zrównoważonego rozwoju. Wyróźnienie potwierdza, iż MEWA obrała właściwy kierunek działania i co więcej – zamierza go kontynuować jeszcze intensywniej.

Źródło: MEWA

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę