Tork szósty raz sięga po tytuł Business Superbrands
K. RainkaPrzedstawiciele i przedstawicielki czołowych marek konsumenckich i biznesowych obecnych na polskim rynku odebrali statuetki Superbrands. Tegorocznej, 19. polskiej edycji – realizowanej w 90 krajach – przyświecało hasło „Dziedzictwo i Przyszłość”.
Potwierdzenie pozycji marki Tork
Proces przyznawania wyróżnień Superbrands jest wieloetapowy i wyjątkowo wymagający. Marki biznesowe zostały wyłonione przez ekspertów Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej – spośród ponad 1600 marek korporacyjnych i B2B. Ocenie podlegały:
- jakość oferowanych produktów i usług,
- charakter relacji z partnerami i kontrahentami,
- innowacyjność oraz zaangażowanie społeczne,
- pozycja względem konkurencji i dynamika rozwoju.
Tork po raz szósty zdobył uznanie ekspertów, uzyskując tytuł Business Superbrands 2025 i dołączając do grona najsilniejszych marek w Polsce. Historia sukcesu marki została opisana w Albumie Superbrands, którego premiera miała miejsce podczas Gali Finałowej. W imieniu Tork nagrodę odebrała Karolina Jóźko, Key Account Manager.
– Hasło tej edycji – ‘Dziedzictwo i Przyszłość’ – idealnie oddaje to, czym jest Tork. W każdym innowacyjnym rozwiązaniu, które tworzymy wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie jakie posiadamy w naszej branży. Nagroda Superbrands potwierdza, że to właściwa droga – komentuje wygraną Wojciech Nizio, Brand Activation Manager CEE, Tork.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: Tork



















