Tork szósty raz sięga po tytuł Business Superbrands

Tork szósty raz sięga po tytuł Business Superbrands K. Rainka

Przedstawiciele i przedstawicielki czołowych marek konsumenckich i biznesowych obecnych na polskim rynku odebrali statuetki Superbrands. Tegorocznej, 19. polskiej edycji – realizowanej w 90 krajach – przyświecało hasło „Dziedzictwo i Przyszłość”.

Potwierdzenie pozycji marki Tork

Proces przyznawania wyróżnień Superbrands jest wieloetapowy i wyjątkowo wymagający. Marki biznesowe zostały wyłonione przez ekspertów Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej – spośród ponad 1600 marek korporacyjnych i B2B. Ocenie podlegały:

Powiązane firmy

Tork Polska, Essity Poland Sp. z o.o.
  • jakość oferowanych produktów i usług,
  • charakter relacji z partnerami i kontrahentami,
  • innowacyjność oraz zaangażowanie społeczne,
  • pozycja względem konkurencji i dynamika rozwoju.

Tork po raz szósty zdobył uznanie ekspertów, uzyskując tytuł Business Superbrands 2025 i dołączając do grona najsilniejszych marek w Polsce. Historia sukcesu marki została opisana w Albumie Superbrands, którego premiera miała miejsce podczas Gali Finałowej. W imieniu Tork nagrodę odebrała Karolina Jóźko, Key Account Manager.

– Hasło tej edycji – ‘Dziedzictwo i Przyszłość’ – idealnie oddaje to, czym jest Tork. W każdym innowacyjnym rozwiązaniu, które tworzymy wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie jakie posiadamy w naszej branży. Nagroda Superbrands potwierdza, że to właściwa droga – komentuje wygraną Wojciech Nizio, Brand Activation Manager CEE, Tork

Źródło: Tork

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 11–12/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę