Międzynarodowa konferencja #EagleTeamSummit

Międzynarodowa konferencja #EagleTeamSummit Eagle

W dniach 28–29 września w Pile odbyła się wewnętrzna konferencja lidera produkcji maszyn do cięcia laserowego – Eagle Lasers, w której uczestniczyli przedstawiciele firmy z całego świata.
Eagle Lasers to wiodąca marka wycinarek laserowych w technologii fiber, dobrze znana ze swoich niezawodnych i wydajnych wycinarek laserowych oraz wysokich mocy stosowanych w swoich maszynach. Posiada oddziały w Niemczech, we Włoszech oraz w Skandynawii, a ponadto szeroką sieć dystrybutorów na całym świecie.

Powiązane firmy

Eagle Lasers

Dwudniowe wydarzenie obfitowało w wiele ciekawych paneli tematycznych i szkoleń. Po oficjalnym otwarciu właściciel Eagle Lasers Janusz Marcin Ejma opowiedział o osiągnięciach firmy w ostatnich latach. Innowacje technologiczne, nowe wersje głowicy laserowej czy produkcja własnych silników liniowych to tylko niektóre z nich. Pandemia również nie wpłynęła na plany rozwoju marki, która przez ostatnie dwa lata zdobyła aż osiem nowych rynków i zwiększyła zatrudnienie o ponad 30%. Wzrosty dotyczą również powierzchni produkcyjnej przedsiębiorstwa. Nowa hala zostanie oddana do użytku jeszcze w tym roku i stanowi część budowanego kompleksu o łącznej powierzchni 42 tys.m².

Na konferencję przybyli eksperci branży laserowej z całego świata. Nie zabrakło ciekawych prezentacji, praktycznych sesji szkoleniowych i networkingu. Najbardziej wyczekiwanym punktem była prezentacja kampanii Power YourFuture, zapowiadająca najnowszą premierę marki, która odbędzie się podczas targów Blechexpo w Stuttgarcie w dniach 26–29 października. Eagle Lasers swoją nowość będzie prezentować w hali 5 na stoisku nr 5305. Do tej pory każda premiera marki była wielkim zaskoczeniem dla całej branży cięcia laserowego. Firma za każdym razem udowadniała, że technologia fiber to dziedzina o nieograniczonym potencjale. Tym razem też chce, by premiera na długo zapadła w pamięć odwiedzającym.

Źródło: Eagle

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę