Nowe targi prezentują łańcuch procesów z sektora obróbki tworzyw sztucznych

Mepax

Targi FMB 2015 po raz pierwszy będą prowadzone równolegle z nowymi targami poświęconymi tematyce przetwórstwa tworzyw sztucznych - FKT.

Jedenasta edycja targów FMB organizowanych dla dostawców z dziedziny inżynierii mechanicznej, organizowanych w Bad Salzuflen Exhibition Centre w dniach od 4 do 6 listopada 2015, zapewni inżynierom z działów projektowych i zaopatrzenia z dziedziny mechaniki i inżynierii produkcji obszerny przegląd rynkowy komponentów, systemów i oferowanych usług.

Jednakże, do tej pory zawsze był jeden wyjątek: Podczas, gdy dziedzinę obróbki metali reprezentowali liczni specjaliści z zakresu m.in. odlewów żelaza i metali lekkich, produkcji narzędzi i form oraz produkcji obrabiarek do metali, liczba dostawców z dziedziny tworzyw sztucznych była stosunkowo niewielka.

Nadchodzące targi FMB mają przynieść zmianę w tym zakresie. Clarion Events Deutschland, firma z Bielefeld zajmująca się organizacją imprez targowych uruchamia w 2015 roku FKT – targi specjalistyczne z dziedziny inżynierii tworzyw sztucznych, prowadzone równolegle z targami inżynierii mechanicznej w centrum wystawienniczym.

FKT to targi skierowane dla inżynierów projektowych, inżynierów działów zaopatrzenia i decydentów z sektora obróbki tworzyw sztucznych. Region East Westphalia-Lippe stanowi ważne centrum tego przemysłu, obejmujące około 500 firm zatrudniających 17.000 pracowników i generujących roczną sprzedaż przekraczającą 3 miliardy euro. Trzeba do tego dodać wiele zakładów produkcyjnych wykorzystujących ogromną liczbę elementów z tworzyw sztucznych do produkcji takich podzespołów, jak uchwyty, przełączniki, elementy sterowania, urządzenia AGD i podzespoły dla motoryzacji.

Źródło: Mepax.com

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 1–2/2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę