Piec Seco/Warwick dla przemysłu lotniczego
Specjalny jednokomorowy piec próżniowy do hartowania gazowego to drugie takie urządzenie zamówione do zakładu w USA w ciągu niespełna roku. Nowe urządzenie Vector wyposażone w pompę dyfuzyjną wysokiej próżni i ogrzewanie konwekcyjne zapewnia wyższą wydajność w niskich temperaturach.
Piec spełnia wymagania klasy drugiej zgodnie z normą AMS2750F (jednorodność temperatury +/- 6°C). Urządzenie zostanie zainstalowane w firmowym „Centrum Doskonałości” i będzie wykorzystywane do obróbki cieplnej części drukowanych na drukarkach 3D. Ponadto klient zamówił gotowe rozwiązanie obejmujące również urządzenia dodatkowe, takie jak: zamknięty system wodny, zbiornik gazu, ładowarkę i mocowanie z włókna węglowego.
Linie pieców Vector znajdują wiele zastosowań w sektorze lotniczym, m.in. w licznych procesach o kluczowym znaczeniu, takich jak obróbka cieplna łopatek turbin i podwozi. Urządzenia Vector są również powszechnie wykorzystywane na posprzedażowym rynku lotniczym do konserwacji elementów samolotów.
Obok pieców Vector Seco/Warwick oferuje również urządzenia CaseMaster Evolution. Te wielokomorowe piece łączą obróbkę cieplną w próżni z tradycyjnym hartowaniem w oleju w konfiguracji dwu- lub trzykomorowej, co umożliwia uzyskanie wysokiej wydajności i dostarczanie czystych - pozbawionych zniekształceń - części.
Źródło: Seco/Warwick