Podsumowanie targów STOM 2020

Podsumowanie targów STOM 2020 Raven Media

Targi STOM to już standardowo jedno z najważniejszych wydarzeń branży maszynowej w Polsce i jedyne jak dotychczas, które się odbyło z sukcesem w okolicznościach, w jakich się znaleźliśmy. Jak na razie to również pierwszy i jedyne takie wydarzenie w Europie.

Wystawcy, którzy wzięli udział w tej edycji targów STOM, są bardzo zadowoleni z kontaktów, jakie udało im się nawiązać, podtrzymać te, które przerwane zostały w marcu, pozyskać nowe, jak i w wielu przypadkach przejąć klientów konkurencji, która nie pojawiła się na targach. Targi odwiedziło kilka tysięcy konkretnych zwiedzających, w większości byli to dyrektorzy ds. zakupów, prezesi i właściciele firm. 

Powiązane firmy

Yaskawa Polska Sp. z o.o.

Aż 39% procent spośród kilku tysięcy zwiedzających to nowi klienci, którzy targi odwiedzili po raz pierwszy. To bardzo dobra prognoza co do trendu wśród zwiedzających, których trudny czas nie odstrasza, a w czasach kryzysu upatrują swoją szansę wejścia na rynek ze swoimi produktami. Wystawcy, którzy zapraszali swoich klientów, oceniają, że w porównaniu do marca 2019 odwiedziło ich aż 70% klientów, co jest bardzo dobrym wynikiem, jak na obecne czasy.

Targi Kielce, organizując kolejną dużą imprezę po targach zbrojeniowych MSPO, pokazują, że branża targowa może zacząć funkcjonować, a przy zachowaniu właściwych środków ochrony można również bezpiecznie zwiedzać targi.

Wystawcy o tegorocznej edycji targów STOM:

Marzena Rosa, DIG ŚWITAŁA: Jesteśmy tu, ponieważ jest to najlepsza możliwość, żeby spotkać się z dotychczasowymi klientami i poznać nowych, potencjalnych klientów. Jest to też najlepsze miejsce do tego, by zaprezentować swoje produkty, nowości zawarte w ofercie, pracujące maszyny.

Eugen Debus, Iskra Zakład Maszyn i Łożysk Specjalistycznych: Normalnie staramy się dotrzeć bezpośrednio do klienta, żeby przedstawić nasze produkty. Z powodu pandemii było to niemożliwe, dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać tę okazję, czyli wzięcie udziału w wystawie w Kielcach.

Dawid Woźniak, YASKAWA Polska: To jest nasza kolejna edycja, w której jesteśmy partnerem na STOM Robotics. Źle byśmy się czuli, że z tak zacnymi osobami się nie wystawiamy. Upodobaliśmy sobie tę imprezę. Te targi są benchmarkiem dla innych. Myślę, że klienci są ciekawi, czy w nowej rzeczywistości biznes może dalej funkcjonować.

Mateusz Gacek, CADXPERT: Są to jedne z głównych targów branżowych w Polsce. Jest to okazja, żeby zarówno zobaczyć i spotkać się z osobami z branży, jak i z klientami, którzy już wiedzą czego tak naprawdę potrzebują, są ukierunkowani czy to pod skanowanie 3D, czy też pod druk 3D.

Andrzej Burgs, SYGNIS: Jesteśmy na Dniach Druku 3D, które są częścią targów STOM i jesteśmy tutaj po raz dziesiąty. Od samego początku, kiedy te Dni Druku pojawiły się na targach STOM, my na nich jesteśmy. Nie wyobrażaliśmy sobie, żeby nie być w kolejnym roku, to dla nas jest oczywiste. W tym roku jesteśmy sponsorem głównym naszego wydarzenia towarzyszącego. Ostatni raz byliśmy w lutym na targach. Nie wiedzieliśmy, jak będzie, ale zaryzykowaliśmy i jesteśmy mega zadowoleni.

Źródło: Targi Kielce

Galeria artykułu

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 10/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę