Rebranding marki Hexagon Metrology

Znana z produkcji różnego rodzaju przyrządów pomiarowo-kontrolnych firma Hexagon Metrology odświeżyła swoje logo i jednocześnie uaktualniła strategię marki.
Odświeżona marka Hexagon Metrology ma być w znacznie większym stopniu dopasowana pod kątem strategicznym do swojej firmy macierzystej - Hexagon. Na nowo ma być również zdefiniowanie i przeprowadzone pozycjonowanie marki na rynku.
Jako część procesu rebrandingu Hexagon Metrology dokonuje zmiany w strategii marki, która obecnie na rynku metrologicznym będzie występować jako główna marka handlowa. Co ważne, firma zachowuje jednocześnie swoje marki ikoniczne. Rebranding oraz uaktualnienie strategi marki związane są z tym, że firma szuka nowych możliwości rozwoju poprzez zwiększanie wśród klientów świadomości marki Hexagon Metrology jako jednej firmy mającej w swojej ofercie kompletne portfolio urządzeń służących do pomiarów oraz kontroli. Hexagon Metrology oferuje bowiem szeroki zakres produktów oraz usług dla wszystkich zastosowań metrologii przemysłowej.
- Patrząc w przyszłość, nasza kluczowa kompetencja może zostać określona przez sprawdzone rozwiązania, obsługę klientów, szeroki wybór oprogramowania, czujniki precyzyjne oraz szeroki zakres wiedzy (know-how) w sektorach, w których działamy - powiedział Norbert Hanke, prezydent Hexagon Metrology. - Ten nowy rozdział w historii naszej firmy stanowi potwierdzenie naszego stałego zobowiązania do niesienia pomocy klientom w dzisiejszym procesie unowocześnienia, w przeprowadzaniu wyprzedzających zmian, a także w rozwiązaniu problemów, które przyniesie jutro.