Rejestracja na Wystawę Obróbki Metali rozpoczęta

Stuttgart Messe

W dniach 15-19 września 2020 r. już po raz dwudziesty w Stuttgarcie odbędzie się Międzynarodowa Wystawa Obróbki Metali AMB. Przez pięć dni każdy renomowany wystawca będzie miał okazję zaprezentować swoje innowacje i przedstawić postęp w rozwoju przemysłu obróbki metali.

Ubiegłoroczne targi AMB, które odbywają się od 1982 r., ustanowiły kolejne rekordy. Nigdy wcześniej nie było tak dużej powierzchni wystawowej (125 800 m²) zajmowanej przez tak wielu wystawców (1553). Rekord pobili również odwiedzający (zarejestrowano 91 016 osób z 83 krajów).

Wraz z nową halą Paul Horn Hall zrobiliśmy ważny krok w Master Planie Messe Stuttgart w 2018 r. - powiedział Ulrich Kromer von Baerle, dyrektor generalny Messe Stuttgart. Według Kromera von Baerle, wyniki ostatniego roku finansowego są potwierdzeniem, że Messe Stuttgart może kontynuować prace nad planami ekspansji, które zostały ogłoszone w planie generalnym 2025.

Dyrektor generalny Messe Stuttgart ponownie spodziewa się, że stoiska targowe zostaną w pełni zajęte podczas AMB 2020. - Zwiększenie powierzchni wystawienniczej pozwoliło zmienić hale zgodnie z tematami. Ta nowa struktura okazała się bardzo popularna i dlatego zostanie dokładnie dostosowana do roku 2020 - dodał Kromer von Baerle.

Ponad 90 000 oczekiwanych gości znajdzie rozwiązania i koncepcje przyszłej produkcji i spotka się z obecnymi i potencjalnymi partnerami w AMB 2020. Wystawcy zaprezentują wówczas wszystkie swoje innowacje w zakresie obróbki metali, precyzyjnych narzędzi oraz systemów pomiarowych. Najnowsze tematy będą obejmować np. digitalizację produkcji, produkcję addytywną w obróbce metali lub dalszy rozwój e-mobilności.

Rejestracja dla wystawców już się rozpoczęła się i potrwa do 30 czerwca 2019 r.

Źródło: AMB

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę