Spotkania z klientami Comarch ERP XL

Spotkania z klientami Comarch ERP XL Comarch

18 września w Krakowie rozpoczęła się seria konferencji organizowanych w największych miastach Polski przez sektor Comarch Enterprise Solutions. Sztuczna inteligencja, planowanie produkcji, zarządzanie finansami firmy – to tylko niektóre z tematów, które zostaną omówione podczas Spotkania z Użytkownikami Comarch ERP XL. W najbliższych dniach eksperci odwiedzą Warszawę (24.09), Gdynię (25.09), Poznań (26.09) oraz Wrocław (27.09).

Podczas tych kilku dni specjaliści Comarch podzielą się wiedzą i doświadczeniami dotyczącymi rozwoju kluczowego oprogramowania firmy, jakim jest Comarch ERP XL, oraz aplikacji dodatkowych. Wydarzenie kierowane jest do obecnych klientów Comarch ERP XL, ale nie oznacza to, że konferencja skupi się wyłącznie na kwestiach produktowych. Nie zabraknie tematów, które aktualnie interesują przedsiębiorców. I tak omówione zostaną wątki związane ze sztuczną inteligencją w firmie, zarządzaniem księgowością i finansami, e-commerce, planowaniem i raportowaniem produkcji, relacjami z pracownikami czy innowacjami w narzędziach wielokanałowej sprzedaży. Planowane są również wystąpienia klientów – użytkowników systemu.

Powiązane firmy

Comarch S.A.

Agenda konferencji jest bogata w tematy; nie ograniczamy się wyłącznie do dyskutowania o jednej branży, tylko dopasowujemy się do preferencji klientów. Użytkownicy Comarch ERP XL działają w różnych obszarach: produkcji, logistyki, handlu. Dlatego nasza konferencja jest dla nich świetnym miejscem do zdobycia nowej wiedzy – przekonuje Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch i dyrektor sektora Comarch ES.

Poza sesją plenarną Comarch zaplanował dwa panele równoległe: jeden związany z tematami produkcyjnymi, drugi – z handlem. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli odwiedzić też specjalnie przygotowaną na te dni Strefę Eksperta, gdzie specjaliści odpowiedzą na indywidualne pytania dotyczące oprogramowania. Konferencja będzie też świetną okazją do networkingu między uczestnikami: porozmawiania o ciekawych przypadkach w branży, wyzwaniach i nowych możliwościach.

Źródło: Comarch

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 9/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę