Warsaw Industry Week 2019 za nami

Raven Media

Odbyła się kolejna - już 4. edycja Targów Innowacyjnych Rozwiązań Przemysłowych Warsaw Industry Week 2019. Targi to przede wszystkim wydarzenie o charakterze kontraktacyjnym skierowane do przedstawicieli biznesu podczas którego prezentują się wszystkie gałęzie branży przemysłowej. 

Wydarzenie z roku na rok przyciąga coraz więcej przedstawicieli środowisk produkcyjnych, dyrektorów generalnych, członków zarządu i specjalistów branżowych - chcących poznać najnowsze rozwiązania technologiczne w produkcji.

Już po raz trzeci wystawcy skorzystali z dodatkowego programu Hosted Buyers – to skuteczna inicjatywa mająca na celu znalezienie nowych partnerów biznesowych i rozwój firm za granicami kraju. W tym roku pojawiło się ponad 14 tyś zwiedzających, głównie z sektorów:

  • Przemysł motoryzacyjny i producenci komponentów (EOM)
  • Producenci AGD
  • Przemysł lotniczy, stoczniowy, kolejowy
  • Produkcja maszyn, urządzeń i narzędzi mechanicznych
  • Produkcja i obróbka metali (stali, aluminium, frezowanie, skrawanie, konstrukcje stalowe)
  • Producenci farmaceutyczni i kosmetyczni
  • Mechanika precyzyjna i optyka
  • Przemysł elektryczny i elektroniczny.

W harmonogramie targów był bogaty program wydarzeń towarzyszących. Odwiedzający mieli okazję uczesticzyć w licznych warsztatach, prezentacji produktowych, przykładów wdrożeń i bussines case’ów. W 2019 r. podczas Głównej Konferencji „Instrumenty Przemysłu 4.0” uczestnicy poznali przykłady wdrożeń nowoczesnych technologii i innowacji w Polsce. Na zwiedzających czekały  liczne udogodnienia, takie jak bezpłatny parking, dostęp do internetu WiFi, punkty gastronomiczne. Osoby planujące dłuższy pobyt mogły skorzystać z bogatej bazy noclegowej jaką oferuje aglomeracja Warszawska.

Źródło: Warsaw Industry Week

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę