3Dexperience World 2024 – innowacje kształtujące przyszłość branży projektowania i produkcji

Innowacje kształtujące przyszłość branży projektowania Dassault Systèmes

Firma Dassault Systèmes poinformowała, że coroczna konferencja 3Dexperience World 2024, przeznaczona dla społeczności 3Dexperience Works i Solidworks odbędzie się w dniach 11-14 lutego 2024 roku, w Dallas. Ponad 5000 użytkowników, liderów biznesu, twórców, przedsiębiorców i studentów weźmie udział w 25. edycji wiodącego wydarzenia dedykowanego technologiom, trendom i strategiom kształtującym przyszłość projektowania i wytwarzania produktów.

  • Obchodzące w tym roku 25. rocznicę, coroczne wydarzenie Dassault Systèmes dla społeczności Solidworks i 3Dexperience Works, odbędzie się w dniach 11-14 lutego 2024 r. w Dallas
  • Czterodniowy program poświęcony jest technologiom, trendom i strategiom związanym m.in. ze sztuczną inteligencją, innowacjami opartymi na współpracy oraz wirtualnymi bliźniakami
  • Głównymi punktami wydarzenia będą wystąpienia m.in. Lonnie Johnson, Aneesy Muthany oraz Paddy Lowe, a także prezentacje klientów dotyczące zrównoważonych innowacji w zakresie energii 

Powiązane firmy

Dassault Systemès Sp. z o.o.

Czterodniowy program, na który składają się panele, sesje dyskusyjne, prezentacje oraz networking z liderami, ekspertami branży i klientami pozwoli zagłębić się w niektóre z najgorętszych zagadnień dotyczących projektowania i produkcji - od sztucznej inteligencji i transformacji cyfrowej, po wirtualne bliźniaki oraz innowacje oparte na współpracy. Tegoroczna edycja 3Dexperience World będzie koncentrować się w szczególności na innowacjach, które ułatwiają globalne dążenia do zrównoważonego rozwoju oraz na tym, w jaki sposób 3Dexperience Works może pomóc w wyobrażeniu i przeprojektowaniu produktów, procesów oraz modeli biznesowych.

Główne atrakcje wydarzenia 3Dexperience World 2024 obejmują: 

  • Wystąpienia keynote speakerów, wśród nich będą: Lonnie Johnson – wynalazca, inżynier lotnictwa i przedsiębiorca; Aneesa Muthana – właścicielka i CEO Pioneer Service, oraz Paddy Lowe - założyciel i CEO Zero, firmy produkującej paliwa syntetyczne wolne od paliw kopalnych. Lowe jest również byłym inżynierem i dyrektorem Formuły 1.   
  • Analizę globalnych trendów zaprezentują Bernard Charlès, prezes Dassault Systèmes i Pascal Daloz, dyrektor generalny Dassault Systèmes;
  • Case studies klientów Dassault Systèmes: Arthur Bus, B&S, Endiatx, eSki, Flowerserve Corp, GlüxKind, Neurolutions, Light a Sky, Nagano Automation, Proteus Motion, Qargos, Tessy, Tigoona i Viscon;
  • Informacje o aktualizacjach Solidworks i 3Dexperience Works, które zaprezentują Manish Kumar, CEO, Solidworks i Gian Paolo Bassi, Senior Vice President 3Dexperience Works w Dassault Systèmes;
  • Coroczna lista „Top 10”  - dotycząca kluczowych usprawnień Solidworks proponowanych przez użytkowników;
  • Sesje poświęcone projektowaniu, symulacji, produkcji, zarządzaniu danymi i społeczności;
  • 295 warsztatów i technicznych sesji treningowych;
  • Bezpłatne możliwości certyfikacji dla doskonalenia umiejętności;
  • Konkurs dla startupów „AI and Hardware Innovation Showcase”;
  • Park 3Dexperience z robotyką i maszynami CNC pokazującymi przyszłość na hali produkcyjnej;
  • W „Strefie EDU”: angażujące doświadczenie miasta w wirtualnej rzeczywistości wraz z modelami samochodów wyścigowych, rakiet i samolotów zaprojektowanych w Solidworks przez zespoły uniwersyteckie.

Od 25 lat nasze konferencje „World” są okazją do świętowania i podnoszenia zaangażowania uczestników oraz społeczności w duchu celebracji tego, co możemy osiągnąć wspólnie w przyszłości – mówi Gian Paolo Bassi, Senior Vice President, 3Dexperience Works w Dassault Systèmes. – 3Dexperience World 2024 opiera się na historii innowacji, sukcesów klientów, produktów i angażujących doświadczeń. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, funkcjonujemy w świecie, w którym to, co wirtualne pozwala przekraczać granice wyobraźni. Z platformą 3Dexperience będziemy dalej umożliwiać naszej globalnej społeczności wykorzystanie możliwości, jakie niesie ze sobą przyszłość.

Źródło: Dassault Systèmes 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 5-6/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę