Andrzej Mochoń: Nic nie zastąpi bezpośredniego spotkania z kontrahentami

Andrzej Mochoń: Nic nie zastąpi bezpośredniego spotkania Targi Kielce

Czas pandemii pokazał nam dwa aspekty biznesowego życia, o których nie wszyscy pamiętali. Po pierwsze, nic nie zastąpi bezpośredniego spotkania z kontrahentami. Po drugie, targi są jedną z odpowiedzi na czas kryzysu.

Badamy opinie wystawców po każdej edycji targów, w tym „Przemysłowej Wiosny”, z których wynika, że wydarzenia targowe przynoszą pożądane efekty w postaci kontraktów. Tak było podczas pandemii i mam nadzieję, że także tegoroczna edycja dostarczy nie tylko konkretnych umów, ale także odpowiedzi na wiele pytań wynikających z obecnej sytuacji geopolitycznej. Jak zaspokoić łańcuch dostaw? Skąd pozyskać nowych klientów? Jakie nowości technologiczne wprowadzić do firmy, aby zoptymalizować zużycie energii?

Życzę Państwu satysfakcjonujących rozmów, tym bardziej, że w tym roku będą one trwały o jeden dzień dłużej. Zgodnie z sugestiami wystawców podjęliśmy decyzję o wydłużeniu targów z trzech do czterech dni. Cieszy mnie, że mimo kryzysu branża przemysłowa ma się całkiem dobrze, czego dowodem jest takie zainteresowaniem cyklem wystaw spod znaku STOM. Tegoroczna „Przemysłowa Wiosna” będzie największa w historii!

Czego oprócz biznesowych rozmów mogą oczekiwać goście Targów STOM? Salon Technologii Obróbki Metali słynie z dynamiki prezentacji. Nie inaczej będzie w tym roku. Prezentacje nowoczesnych maszyn CNC, obrabiarek i frezarek, prezentacje urządzeń do formowania i obróbki blach, pokazy cięcia metali, laserów i technologii laserowych, pokazy spawalnicze oraz robotów przemysłowych, pokazy drukarek 3D – to tylko kilka przykładów tego, co będzie się działo w halach kieleckiego ośrodka. Niezwykłej dynamice towarzyszyć będą seminaria poświęcone metrologii, laserom, a także technologiom przyszłości w Przemyśle 4.0

Serdecznie zapraszam do udziału w wydarzeniach towarzyszących targom i życzę udanego pobytu w Kielcach.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę